Vi som temper

Så lenge varte den spenningen :wtf: Der sank den igjen, og da har jeg en veldig følelse om at det ikke ble noe julemirakel på oss.. Hadde håpet å blitt gravid igjen før termin på den jeg mista som er i januar, men sånn er det :happy: kan jo alltids ha et lite håp frem til tr kommer ;)

Æsj, det var lei utvikling! Hadde unnet deg så inderlig å kunne passere termindato med en ny liten spire i magen. Tipper det ville gjort den dagen en del lettere å komme gjennom. Hvis tr kommer nå, så ønsker jeg deg grønn kurveslutt i neste pp!! [emoji173]️

Hvor kjøper dere batterier til babyplan termometer? Har vært både på matbutikk og byggern! Ingen hadde[emoji57] men nå er det bare en matbutikk her jeg bor[emoji12] Batteriet viser bare en strek allerede, gjort helt siden jeg fikk det for en uke siden!

Jeg har tempet i over ett år, aldri byttet batteri. Husker ikke hvor jeg kjøpte det, et billig et fra nett..

Stoler dere mest på temp eller el testene?

Nå er mine ganske sammenfallende, men jeg synes el-testene er bedre til å gi mer nøyaktig el-dag, mens tempingen av og til gir el en dag for tidlig, som denne f.eks.
5b4e397e4788f499ed9f5f8fe57a8dff.png

Men jeg har ganske tydelig positive el-tester, får sterkere strek enn test-streken når jeg er på høyeste nivå.
I siste periode har jeg byttet til at ff bruker el-test istedenfor avansert for å bestemme el.

Jeg har tempet i over ett år, aldri byttet batteri. Husker ikke hvor jeg kjøpte det, et billig et fra nett..

Mitt sto bare på en strek når jeg fikk det! Og står at det bør byttes når det er en strek, så da bytter jeg[emoji5] fant på euronics [emoji5]

Æsj, det var lei utvikling! Hadde unnet deg så inderlig å kunne passere termindato med en ny liten spire i magen. Tipper det ville gjort den dagen en del lettere å komme gjennom. Hvis tr kommer nå, så ønsker jeg deg grønn kurveslutt i neste pp!! [emoji173]️

Takk:Heartbigred du er god du:happy:

Temp fra i morges, negativ g-test...burde ikke tr komme snart med en temp-dropp?:rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20171212-190507.png
    Screenshot_20171212-190507.png
    349,6 KB · Visninger: 87
Back
Topp