Ok, takk for svar. Da får jeg vel skaffe meg et såntDet er ganske viktig med to desimaler for at det skal bli nøyaktig nok. Det er små temperaturforskjeller man ser etter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, takk for svar. Da får jeg vel skaffe meg et såntDet er ganske viktig med to desimaler for at det skal bli nøyaktig nok. Det er små temperaturforskjeller man ser etter.
Så lenge varte den spenningenDer sank den igjen, og da har jeg en veldig følelse om at det ikke ble noe julemirakel på oss.. Hadde håpet å blitt gravid igjen før termin på den jeg mista som er i januar, men sånn er det
kan jo alltids ha et lite håp frem til tr kommer
![]()
Første mnd med temping. Fikk dette fallet i dag og denne EL-testen i går kveld. Eggløsning i dag mon tro?![]()
Stoler dere mest på temp eller el testene?
Nå har jeg riktig nok natural cycles termometer, men vil tro de er ganske like. Jeg kjøpte på clas ohlson! [emoji5]
Jeg stoler mest på tempStoler dere mest på temp eller el testene?
Enkel eller dobbel dose?
Tror du hadde el rundt CD 8. Ein el topp som ikkje er oppdaga. Jeg har hatt 4 timer el topp negativ morgon og positiv i 4 timer og negativ kvelden.Dagens. Alle el testene har vært negative. Men fikk denne igår, så må være skygge![]()
![]()
Hvor kjøper dere batterier til babyplan termometer? Har vært både på matbutikk og byggern! Ingen hadde[emoji57] men nå er det bare en matbutikk her jeg bor[emoji12] Batteriet viser bare en strek allerede, gjort helt siden jeg fikk det for en uke siden!
Stoler nok mest på tempen...
Tror du hadde el rundt CD 8. Ein el topp som ikkje er oppdaga. Jeg har hatt 4 timer el topp negativ morgon og positiv i 4 timer og negativ kvelden.
Håper den blir sterkere krysssssser.
Stoler dere mest på temp eller el testene?
Men da er det vel rart jeg har høy på monitoren nå?
Jeg har tempet i over ett år, aldri byttet batteri. Husker ikke hvor jeg kjøpte det, et billig et fra nett..
Ja si det når du har positiv G test.
Får bare se hva som skjer de neste dagene![]()
Æsj, det var lei utvikling! Hadde unnet deg så inderlig å kunne passere termindato med en ny liten spire i magen. Tipper det ville gjort den dagen en del lettere å komme gjennom. Hvis tr kommer nå, så ønsker jeg deg grønn kurveslutt i neste pp!! [emoji173]️
du er god du
Temp fra i morges, negativ g-test...burde ikke tr komme snart med en temp-dropp?![]()