Vi som temper

Håper ff vil påstå jeg har eggløsning etterhvert. Kjenner ikke eggløsning, har vært gravid to ganger og et barn så må ha hatt minst to... ingen grunn til å mistenke noe annet men kontroll Frik så tenkte det var verdt å sjekke. Bestilte tempatur måler Og begynte midt i perioden hvor jeg ble gravid og mista og ferdig med å blø for fire dager siden så spent om jeg finner ut av tempingen og blir venner med det... har også bestilt eggløsningstester men aner ikke når jeg bør begynne å ta de:/

Jeg har pleid å begynne testingen på CD9-10. Har hatt el på alt fra cd11 til CD18 i mine 23-30 dagers sykluser... lykke til med eggjakt og temping!

Nå håper jeg virkelig tempen holder seg oppe [emoji173]️[emoji173]️
Er jo bare 4DPO, men likevel [emoji5][emoji5]
Håper såå at grapefruktjuicen og dobbel letrozol har gjort jobben [emoji256][emoji256]

cabcd1529f5bedce41ae8bd6dae5a474.png

Krysser fingre og tær[emoji7][emoji7][emoji7]

Ok. Sist pp startet jeg tempingen på samme syklusdag som jeg er nå.
Se hvordan de møtes..
blir spennende å se om tempen synker til samme som sist pp i morgen, eller om nytt mønster dukker opp. [emoji848]

5b9a5a2fc7124595471e70c7ea31a1c4.png

Ok. Sist pp startet jeg tempingen på samme syklusdag som jeg er nå.
Se hvordan de møtes..
blir spennende å se om tempen synker til samme som sist pp i morgen, eller om nytt mønster dukker opp. [emoji848]

5b9a5a2fc7124595471e70c7ea31a1c4.png

Oj, det var veldig likt ja[emoji5][emoji5] spennende å kunne sammenligne!! Jeg gleder meg til det neste PP om det ikke blir ventespire denne PP[emoji16]

Oj, det var veldig likt ja[emoji5][emoji5] spennende å kunne sammenligne!! Jeg gleder meg til det neste PP om det ikke blir ventespire denne PP[emoji16]

Jeg håper jo virkelig at den heller går opp enn ned for å si det slik [emoji41][emoji41]

Så lenge varte den spenningen :wtf: Der sank den igjen, og da har jeg en veldig følelse om at det ikke ble noe julemirakel på oss.. Hadde håpet å blitt gravid igjen før termin på den jeg mista som er i januar, men sånn er det :happy: kan jo alltids ha et lite håp frem til tr kommer ;)

Vedlegg

• Screenshot_20171212-075147.png
    Screenshot_20171212-075147.png
    322,8 KB · Visninger: 92
Jepp[emoji23][emoji23] det er bakdelen med temping! EL-tester kan man jo svi av flere av på samme dag[emoji23][emoji23]

Ja, det så sant! Nå er jeg jo i den ultimate spennende fasen! DPO.
Men sist pp fikk jeg påvist EL CD21. Håper ikke den flytter EL 5 dager igjen [emoji20][emoji20]

Ja, det så sant! Nå er jeg jo i den ultimate spennende fasen! DPO.
Men sist pp fikk jeg påvist EL CD21. Håper ikke den flytter EL 5 dager igjen [emoji20][emoji20]

Enig, altfor spennende i DPO! Egentlig så hater jeg de ukene!! Går jo å kjenner etter symptomer konstant!!![emoji57][emoji57]

Men hadde du fått påvist EL før og så flytta FF den? Den er lei! Håper ikke det skjer her[emoji57]

Enig, altfor spennende i DPO! Egentlig så hater jeg de ukene!! Går jo å kjenner etter symptomer konstant!!![emoji57][emoji57]

Men hadde du fått påvist EL før og så flytta FF den? Den er lei! Håper ikke det skjer her[emoji57]

Sist pp så ble den flyttet bare en dag, men da startet jeg temping sent.
Jeg håper bare ikke den flytter den nå :(

Første mnd med temping. Fikk dette fallet i dag og denne EL-testen i går kveld. Eggløsning i dag mon tro?:rolleyes:

Vedlegg

• 6D2B53F8-A9C8-4115-B463-CA088826D5C2.jpeg
    6D2B53F8-A9C8-4115-B463-CA088826D5C2.jpeg
    185,9 KB · Visninger: 96
  • 481010A8-520E-4ADA-8314-2A16DCA31CCE.png
    481010A8-520E-4ADA-8314-2A16DCA31CCE.png
    417,8 KB · Visninger: 103
Sist pp så ble den flyttet bare en dag, men da startet jeg temping sent.
Jeg håper bare ikke den flytter den nå :(

Satser på at den ikke gjør det[emoji7][emoji7] er det fall i temp som gjør at den evt flytter seg?

Første mnd med temping. Fikk dette fallet i dag og denne EL-testen i går kveld. Eggløsning i dag mon tro?:rolleyes:

Oj, det var et realt tempdropp!! Kan virke som det kan være EL idag ja[emoji5]

F5FC7394-838E-47FB-80D5-E055FA5CE246.jpeg

Hadde jeg barre vist rette tempen. Magefølelsen sier ikkje gravid, såre bryst men mindre i dag. Blir det ikkje antydning til strek i dag er alt håp ute. Alle graviditetene min har starta med strek fra 7 dpo. Jeg har truffet :BangHead og stått opp med :cwm :cwm21. Snakk om bra dag i dag. :confused2

Oj, det var et realt tempdropp!! Kan virke som det kan være EL idag ja[emoji5]
Takk for svar :D Er ikke helt rutinert på denne tempingen ennå, og er litt redd for at det ikke blir helt riktig. Får bare fortsette med temping og EL-testing i dagene fremover også :rolleyes:

Takk for svar :D Er ikke helt rutinert på denne tempingen ennå, og er litt redd for at det ikke blir helt riktig. Får bare fortsette med temping og EL-testing i dagene fremover også :rolleyes:

Er ikke veldig rutinert jeg heller, første pp med temping her også[emoji12] men EL testen din tyder jo på at EL er like rundt hjørnet[emoji7][emoji7]

Back
Topp