Det skal vel holde [emoji16]
Håper det[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vel holde [emoji16]
Håper [emoji813]️[emoji813]️Håper det[emoji7][emoji7]
Håper [emoji813]️[emoji813]️
Nei, test perioden starter om 7 minutter [emoji23][emoji23] skal teste snartHar du tatt testen på monitoren idag??[emoji16]
Nei, test perioden starter om 7 minutter [emoji23][emoji23] skal teste snart
Ja! Mye murringer også, og vondt nederst i ryggen [emoji57] men har ikke noe forhåpninger om at testen er noe sterkere. Med tanke på el testen Istad ihvertfallSpeeennende!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Fortsatt høy og testen ser helt lik ut!Speeennende!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Tempen i dag tidlig. Testet selvfølgelig i dag også. Negativ 9 dpo. Muligens jeg skimtet noe veldig veldig svakt. Jeg er så utrolig spent. Forrige mnd fikk jeg TR 10 dpo. Så har egentlig IKM i morgen [emoji5]
Fortsatt høy og testen ser helt lik ut!
Tempen i dag tidlig. Testet selvfølgelig i dag også. Negativ 9 dpo. Muligens jeg skimtet noe veldig veldig svakt. Jeg er så utrolig spent. Forrige mnd fikk jeg TR 10 dpo. Så har egentlig IKM i morgen [emoji5]
Kan vel ikke ha el så seint? Da har vi i allefall ikke truffe! Går på Lutinus
Jepp. Men vanlig el strimmel er sterkereNæmmen farsken da!!!![emoji35][emoji35][emoji35]
Vis vedlegget 238393 Håper noen kan svare meg, første pp jeg temper og har tatt tempen nøyaktig samme tid hver dag, men inatt så sovnet jeg kl 24 etter to øl, og våknet 5 timer over da jeg skulle ha tempet(temper 0500) som dere ser så skjøt jo tempen i været. Skal den bare stå sånn eller skal jeg bare discharge den?
Både alkohol og fem timer forsinkelse ødelegger nok for den tempen der... det hevdes at man korrigere tempen 0,1 grad for hver time man har sovet for lenge, men vet ikke om du har tester det ut på din kropp. Tempen er hul prikk, så ff vil ikke legge så stor vekt på den uansett. Fritt valg om du vil la den stå...
Jepp. Men vanlig el strimmel er sterkere
Det er sant! Blir monitoren påvirket hvis jeg drikker Idag?Det er jo bra da[emoji5] testpinnene til monitoren er ikke like sensitive for å kunne se fremgang som det strimlene er!