Vi som temper

Tempen i dag tidlig. Testet selvfølgelig i dag også. Negativ 9 dpo. Muligens jeg skimtet noe veldig veldig svakt. Jeg er så utrolig spent. Forrige mnd fikk jeg TR 10 dpo. Så har egentlig IKM i morgen ☺

Vedlegg

• Screenshot_20171209-172921.png
    Screenshot_20171209-172921.png
    359,4 KB · Visninger: 96
Tempen i dag tidlig. Testet selvfølgelig i dag også. Negativ 9 dpo. Muligens jeg skimtet noe veldig veldig svakt. Jeg er så utrolig spent. Forrige mnd fikk jeg TR 10 dpo. Så har egentlig IKM i morgen [emoji5]

Så spennende!!![emoji7][emoji7][emoji7]

Tempen i dag tidlig. Testet selvfølgelig i dag også. Negativ 9 dpo. Muligens jeg skimtet noe veldig veldig svakt. Jeg er så utrolig spent. Forrige mnd fikk jeg TR 10 dpo. Så har egentlig IKM i morgen [emoji5]

Åh... den mest spennende dpo-dagen av alle!! Fin og jevnt høy temp. Blir en bra dag i morgen skal du se! [emoji1303]

8BC16946-B292-4097-915D-FEA0D35D3F1D.jpeg Håper noen kan svare meg, første pp jeg temper og har tatt tempen nøyaktig samme tid hver dag, men inatt så sovnet jeg kl 24 etter to øl, og våknet 5 timer over da jeg skulle ha tempet :p (temper 0500) som dere ser så skjøt jo tempen i været. Skal den bare stå sånn eller skal jeg bare discharge den?

Vis vedlegget 238393 Håper noen kan svare meg, første pp jeg temper og har tatt tempen nøyaktig samme tid hver dag, men inatt så sovnet jeg kl 24 etter to øl, og våknet 5 timer over da jeg skulle ha tempet :p (temper 0500) som dere ser så skjøt jo tempen i været. Skal den bare stå sånn eller skal jeg bare discharge den?

Både alkohol og fem timer forsinkelse ødelegger nok for den tempen der... det hevdes at man korrigere tempen 0,1 grad for hver time man har sovet for lenge, men vet ikke om du har tester det ut på din kropp. Tempen er hul prikk, så ff vil ikke legge så stor vekt på den uansett. Fritt valg om du vil la den stå...

Både alkohol og fem timer forsinkelse ødelegger nok for den tempen der... det hevdes at man korrigere tempen 0,1 grad for hver time man har sovet for lenge, men vet ikke om du har tester det ut på din kropp. Tempen er hul prikk, så ff vil ikke legge så stor vekt på den uansett. Fritt valg om du vil la den stå...

Takk for svar! :D

Jepp. Men vanlig el strimmel er sterkere

Det er jo bra da[emoji5] testpinnene til monitoren er ikke like sensitive for å kunne se fremgang som det strimlene er!

Back
Topp