Gjør Det!
Fortsatt høy og streken er svakere enn igår! Så da er det jo tvilsomt at max i det hele tatt vil komme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør Det!
![]()
Fortsatt høy og streken er svakere enn igår! Så da er det jo tvilsomt at max i det hele tatt vil komme!
Man kan ha eggløsning sjølv om ikkje Max.
Vis vedlegget 238334
Det går rette vegen.
![]()
Cd 15, ser ut til at kroppen faktisk ikke surrer
Jaa[emoji813]️[emoji813]️Ååå, nå ble jeg glad på dine vegne! Straks el [emoji173]️
![]()
Lurer på om det blir dårlig med EL på meg denne pp [emoji20][emoji20]
Milde måne for en rar syklus! [emoji85]
Ja, er jo sant det[emoji5] tenkte bare om den f.eks finner på å gi max imorra, 3 dager etter positiv digital! Da hadde jeg blitt litt forvirra[emoji12]
Rett til himmels! [emoji41]
Har ikkje heilt trua, men ein får sjåVis vedlegget 238334
Det går rette vegen.
Får håpe på JULE MIRAKEL.
Det hadde vært noe ja[emoji7][emoji7][emoji7] du ligger jo godt ann til å få det[emoji173]️
Har hatt mangen sykluser som er slik men nei. Egga min er gamle og håper der er eit som VIL.
Du har ikke hatt el på CD13/14 da?
Da må jo el ha vært igårCB digital også negativ idag! Så nå er jeg ekstremt spent på tempen imorra!![emoji38][emoji38][emoji38] kan ikke skjønne annet enn at EL må ha vært igår!
Da må jo el ha vært igår![]()
Det skal vel holde [emoji16]Om den ikke var det skjønner jeg ingenting!![emoji12][emoji12] Men spørs om det er nok aksjer da.. onsdag kveld og en liten dose igår tidlig! [emoji38][emoji38]