Vi som temper

Stigning i temp, men blenda-test.
Jeg trodde tempen ville synke idag og tr komme i løpet av helgen.
Ingen symptomer så tror det blir enda en pp....:rolleyes:

Er det normalt at tempen svinger sånn før tr...? Skikkelig irriterende, håper steg i morges før testing, men sank som en stein etter negativ test:(

Ser ut som festedip på 8 dpo! Det er like vanlig med forholdsvis lave temper de første 4-6 dpo, dagene og så er hopp, som gradvis stigning etter el. Noen får også festedipp et sted 6-11 dpo, men man kan fint være gravid uten også, eller får tr selv om man har hatt festedip. Altså ikke lett å tolke kurvene entydig [emoji56]. Håper du får to streker snart [emoji1303]

Her gikk tempen opp idag![emoji16] ble ikke noen aksjer igår kveld, var full stopp og mye frustrasjon! Men fikk lagt inn en liten dose idag tidlig! Fikk høy på monitoren istad, var sikker på at den kom til å bli max! Men hadde holdt meg i nesten 4 timer! Så kanskje den missa LH-toppen og at EL var i natt[emoji5]

144994f36e2849be3af628fe29fb46e2.png

Kan i hvertfall se ut som om du er i dpo-land nå, hvis tempen holder seg høy! Beste tidspunkt for sex er 2 dager før el, og det har dere jo klart med glans... [emoji1303][emoji7]

Kan i hvertfall se ut som om du er i dpo-land nå, hvis tempen holder seg høy! Beste tidspunkt for sex er 2 dager før el, og det har dere jo klart med glans... [emoji1303][emoji7]

Håper det[emoji7][emoji7]

Ser ut som festedip på 8 dpo! Det er like vanlig med forholdsvis lave temper de første 4-6 dpo, dagene og så er hopp, som gradvis stigning etter el. Noen får også festedipp et sted 6-11 dpo, men man kan fint være gravid uten også, eller får tr selv om man har hatt festedip. Altså ikke lett å tolke kurvene entydig [emoji56]. Håper du får to streker snart [emoji1303]

Alt er uvisst altså:D
Jeg blir gal av å vente og tror tr kommer hele tiden, men ikke noe annet en hvit utflod (litt ekle detaljer her:joyful:).

Har lyst å ta meg litt sushi og øl i kveld, burde vel ikke være noen hindring det...? Jeg er mer og mer overbevist om at tr snart banker på..:rolleyes:

Tempen min har begynt å gå litt opp, men jeg er usikker om det er hormoner eller sykdom som gjør det.
Jeg har veldig sår hals, tørrhoster en del og har mistet stemmen.
Føler meg daff og slapp men har ikke feber, snørr eller slim i lungene. (Sorry ekle detaljer)
Egentlig altfor tidlig for meg å ha EL nå. Pleier ikke å komme før CD18-24.

79ab1acf0ab560f4075b55f36027519f.png

Dere som vet mer enn meg [emoji106] er det noe jeg kan ta for å kanskje hjelpe kroppen til å få EL? Dag 36 nå og ingen EL så langt. Har vært hos osteopat og fått litt behandling på eggstokkene mine, var veldig stramt og «låst» så ikke rart ting ikke funker der... [emoji21]
Er vel kanskje ikke noe jeg kan ta nå, må vel vente til jeg har fått mensen igjen?[emoji848]

Tror det finnes sprøyter - men dette gis ifm utredning. Vet ikke hva det heter, men det er ihvertfall reseptbelagt.

Vitex som jeg tar skal stabilisere syklus, men det er ikke dokumentert. Vet ikke om det fungerer, men fås på iherb hvis du vil prøve. Søk evt litt rundt på om folk her inne har hatt effekt av det på ditt problem.

Alt er uvisst altså:D
Jeg blir gal av å vente og tror tr kommer hele tiden, men ikke noe annet en hvit utflod (litt ekle detaljer her:joyful:).

Har lyst å ta meg litt sushi og øl i kveld, burde vel ikke være noen hindring det...? Jeg er mer og mer overbevist om at tr snart banker på..:rolleyes:

Sushi er ikke noe problem, men jeg ville anbefalt å være forsiktig med den ølen. Ta en g-test først, ihvertfall.. ingen garanti selvfølgelig, med mindre du får to streker..

Sushi er ikke noe problem, men jeg ville anbefalt å være forsiktig med den ølen. Ta en g-test først, ihvertfall.. ingen garanti selvfølgelig, med mindre du får to streker..

Det ble hverken sushi eller øl,men vanlig fredagstaco:p
Jeg tok g-test i morges og det var blenda.
IKM på søndag, så venter med både øl og testing til søndag/mandag.:happy:

Nå er jeg litt usikker! Våkna til tempetid og var iskald!! Sovet på jobb i natt og tenkte ikke over at her ligger jeg rett under vinduet, og det gjør jeg ikke hjemme! Tempen gikk en god del ned! Lukka vinduet la meg igjen og sov nesten tre timer, og nå er tempen litt høyere enn igår! Hmmz! Om EL-testene er negative idag også, så kan jeg jo ikke skjønne annet enn at EL var igår!!?

Nå er jeg litt usikker! Våkna til tempetid og var iskald!! Sovet på jobb i natt og tenkte ikke over at her ligger jeg rett under vinduet, og det gjør jeg ikke hjemme! Tempen gikk en god del ned! Lukka vinduet la meg igjen og sov nesten tre timer, og nå er tempen litt høyere enn igår! Hmmz! Om EL-testene er negative idag også, så kan jeg jo ikke skjønne annet enn at EL var igår!!?
Ville tenkt som deg om el testen er negativ.

Tenker som deg. Få se Tempen?

Veldig forskjell! Utifra testene så var jo el igår. Så den siste kanskje?

Skal ta monitoren straks! Om den viser max må jeg kjøpe flere CB og teste i ettermiddag! Tok den siste igår!

Back
Topp