Vi som temper

Tempdropp som forventet idag etter svakere strimmeltester etter positiv digital... Negativ digital idag. Så da er vel tr forhåpentligvis rett rundt hjørnet.

A91C380B-F288-4D7F-B368-B3FA868A69A7.jpeg

Så spennende! I hvertfall når el-datoen er litt uviss. 6 dpo er jo litt tidlig å teste, mens 12 dpo er helt innafor og bør kunne gi tydelig strek [emoji1303] Håper du får testene i dag da [emoji7]

Jeg røyk på en vanlig test idag:p, men blenda.
Jeg bestilte fra billigtester i går, og de ble sendt sent på dagen så tror nok de er fremme først i morgen, forhåpentligvis:wideyed:
sist gang jeg var gravid testet jeg første gangen ca 15 dpo, dagen før Ikm, og det var knallstreker innen et minutt:), så tar nok noen dager til før det slår ut...hvis det nå er noe på gang:nailbiting:

5ED30EF3-6330-4972-BBEB-CEBC74EBB976.png
Forventer egentlig tr i dag pleier å ha 26 dagers sykluser, er kunn litt spotting.... blæææ vil ha skikkelig tr nå så jeg kan begynne pp1. Er så redd for at alt er kluss fortsatt etter MA i oktober.

Nå håper jeg virkelig søvnrytmen min roer seg ned og jeg får mer jevn kurve. Den ble jo helt rar et par dager etter alkohol [emoji848]
Håper jeg får testene mine i posten i dag. Da kan jeg starte å teste eller EL i morgen tidlig [emoji2][emoji1376][emoji182]

198b7f60a965cfedbd693ad22cb43396.png

Lite spørsmål fra meg igjen damer!

Jeg våkna en time før tempealarmen idag, så jeg tok tempen! Den viste da 36.17! Hadde sovet i nesten 5 timer! Etter det lå jeg bare i senga, og sovna igjen 5-10 min etterpå! Våkna av tempealarmen og tok ny temp som viste 35,95! Da hadde jeg sovet under en time! Blir det mest riktig å bruke den første, selvom jeg får en tom prikk??[emoji5]

Jeg våkna en time før tempealarmen idag, så jeg tok tempen! Den viste da 36.17! Hadde sovet i nesten 5 timer! Etter det lå jeg bare i senga, og sovna igjen 5-10 min etterpå! Våkna av tempealarmen og tok ny temp som viste 35,95! Da hadde jeg sovet under en time! Blir det mest riktig å bruke den første, selvom jeg får en tom prikk??[emoji5]
Jeg ville uten tvil brukt den første tempen siden du da fikk mest sammenhengende søvn. 1 time før tenker jeg er innafor. Noter det gjerne ned i ff at du har målt 1 time før.

Jeg ville uten tvil brukt den første tempen siden du da fikk mest sammenhengende søvn. 1 time før tenker jeg er innafor. Noter det gjerne ned i ff at du har målt 1 time før.

Takk[emoji5] tenkte igrunn det![emoji5]

Alt mulig man liksom ''finner'' svar på underveis i syklusen:woot: Hadde dårlig søvn i natt så godt mulig tempen er en smule feil også..

Håper ikke det :) Du fortjener å få babyen din nå :)

Jeg ville trodd at nr to skulle vært høyere enn den første.. ville brukt den siste egentlig, men rart at den er lavere. Hva passer inn i kurven din? Noter uansett begge m tid i kommentarene.

Back
Topp