Amandaa11
Forumet er livet
Der var to ensome prikker. Når pleier du ha el?CD6 - lenge til det er realistisk å teste etter el.. Desember går sikkert fort. Mye å være opptatt med. Vis vedlegget 237930
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var to ensome prikker. Når pleier du ha el?CD6 - lenge til det er realistisk å teste etter el.. Desember går sikkert fort. Mye å være opptatt med. Vis vedlegget 237930
Jeg håper og krysser alt for at dette får bra med lille jeg krølle [emoji173]Jeg er litt todelt. Hvis testen ikke blir tatt, må jeg stå på behandling som om binyrebarken ikke fungerer. Det er noe skikkelig dritt, og gjør dette svangerskapet til et risikoprosjekt. Men jeg vil jo ikke drepe lille spire med testen heller... og hvis testen bekrefter at binyrebarken ikke virker, er jeg jo like langt, bare at jeg har utsatt den lille for ekstra påkjenning. What to do? Får vente på tilbakemelding etter blodprøvene på onsdag... [emoji33]
Spennende!Synes tempingen går overraskende greit! Synes det er ganske spennende[emoji5] Håper babyplan-termometeret kommer i posten idag slik jeg at får to desimaler[emoji5] spent på om det kommer et kryss etterhvert! Tipper EL kommer til helga[emoji5]
![]()
Spennende !! Nå må den bare holde seg høyVis vedlegget 237938 Er veldig glad i temp charten min enn så lengeEr like spennende hver morgen dette her!
Spennende!
Hehe ja, det er ganske så Morro! Gleder meg allerede til tempen i morgen [emoji23][emoji23][emoji173]Ja, og temping er jo gøy! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før[emoji23][emoji23]
Hehe ja, det er ganske så Morro! Gleder meg allerede til tempen i morgen [emoji23][emoji23][emoji173]
Cd 10 og tempen er skyhøy! Har hatt så høy temp rett etter el 1 gang. Kroppen er så rar om dagen.el testene er veldig negative..![]()
Haha ja!Jeg å!![emoji23][emoji23] spesielt om jeg får det nye termometeret[emoji23][emoji23]
Synes tempingen går overraskende greit! Synes det er ganske spennende[emoji5] Håper babyplan-termometeret kommer i posten idag slik jeg at får to desimaler[emoji5] spent på om det kommer et kryss etterhvert! Tipper EL kommer til helga[emoji5]
![]()
Vis vedlegget 237939
Da er jeg spent om det blir Temp hopp i morgon.
![]()
Ser ikke ut som det ble noen spire denne syklusen, men det er like greit [emoji57]
Satser på EL på selveste juleaften da!
Ser ut som om du har begynt på den klassiske nedoverbakken som leder til el [emoji1303]
Jeg fikk påvist svært uregelmessig syklus i appen min..Kan dette være pga pilleslutt i starten av november? [emoji848] noen som er kjent med det? Jeg hadde en syklus på 43 dager nå [emoji28]
Ja, da er tempingen i gang og det har gått litt på trynet å få målt til samme tid hver dag [emoji28] Men tempen er veldig jevn så satser på det går greit. Fra imorgen skal jeg være strengere på tiden, venter EL rundt 16.12 så har vel tid da? [emoji5] Vis vedlegget 237946
Jeg håper og krysser alt for at dette får bra med lille jeg krølle [emoji173]
Cd 10 og tempen er skyhøy! Har hatt så høy temp rett etter el 1 gang. Kroppen er så rar om dagen.el testene er veldig negative..![]()
Håper det!FF vrir seg vel av forundring over de kurvene du serverer... Snart begynner du vel på nedoverbakken mot el [emoji1303]