Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GRATULERERIkke alltid lang syklus er dårlig [emoji7][emoji173]️![]()

Så spennende! I hvertfall når el-datoen er litt uviss. 6 dpo er jo litt tidlig å teste, mens 12 dpo er helt innafor og bør kunne gi tydelig strek [emoji1303] Håper du får testene i dag da [emoji7]

Blir spennendeHar el. ca CD16, når jeg har el. Så det er lenge til. Skal bruke CB med dobbel hormonindikator denne PP er planen så starter vel å teste på CD12 til helgen.
Tempen min idag er helt lik gårsdagen. Kan den ikke gå ned da
Litt for tidlig og ha hatt el ennå, og ingen positive tester. Er cd 10 idag. Har hatt lange sykluser de 2 sisteKan godt hende du har hatt eggløsning.
Bruker du og ha lange sykluser ?
Litt for tidlig og ha hatt el ennå, og ingen positive tester. Er cd 10 idag. Har hatt lange sykluser de 2 siste
Jeg ville uten tvil brukt den første tempen siden du da fikk mest sammenhengende søvn. 1 time før tenker jeg er innafor. Noter det gjerne ned i ff at du har målt 1 time før.Lite spørsmål fra meg igjen damer!
Jeg våkna en time før tempealarmen idag, så jeg tok tempen! Den viste da 36.17! Hadde sovet i nesten 5 timer! Etter det lå jeg bare i senga, og sovna igjen 5-10 min etterpå! Våkna av tempealarmen og tok ny temp som viste 35,95! Da hadde jeg sovet under en time! Blir det mest riktig å bruke den første, selvom jeg får en tom prikk??[emoji5]
Alt mulig man liksom ''finner'' svar på underveis i syklusenSer ikke verre ut!![]()
Hadde dårlig søvn i natt så godt mulig tempen er en smule feil også..Jeg ville uten tvil brukt den første tempen siden du da fikk mest sammenhengende søvn. 1 time før tenker jeg er innafor. Noter det gjerne ned i ff at du har målt 1 time før.
Alt mulig man liksom ''finner'' svar på underveis i syklusenHadde dårlig søvn i natt så godt mulig tempen er en smule feil også..
Lite spørsmål fra meg igjen damer!
Jeg våkna en time før tempealarmen idag, så jeg tok tempen! Den viste da 36.17! Hadde sovet i nesten 5 timer! Etter det lå jeg bare i senga, og sovna igjen 5-10 min etterpå! Våkna av tempealarmen og tok ny temp som viste 35,95! Da hadde jeg sovet under en time! Blir det mest riktig å bruke den første, selvom jeg får en tom prikk??[emoji5]
Det er sant.Siden 2 lange sykluser kan el også bli rar. Jeg har hatt el på dag 8 ein gang.