Vi som temper

Tjihihi nå gledes det hvertfall til temping imorra[emoji16][emoji16][emoji16]

e8996018a7215de307bbceb07a0e1dc9.jpg

Jeg leste i instruksjonsheftet, og vaginal temping tilsvarer rektal regner jeg med! Er dette som står her noe å henge seg opp i? Skjønner ikke helt hva som menes med «anbefaler deg å øke måletiden med et min etter pipet» vil det si at man skal fortsatt ha det inni der et min etter den har pipi??[emoji23][emoji23]

b7ec500508941e4316da489440dcc759.jpg

Se der ja! Vaginal temping burde holde i massevis. Det viktigste er at du bruker samme målemetode hver dag [emoji1303] Rektalt er gullstandarden, men det er litt «eklere» for de fleste [emoji12]

Se der ja! Vaginal temping burde holde i massevis. Det viktigste er at du bruker samme målemetode hver dag [emoji1303] Rektalt er gullstandarden, men det er litt «eklere» for de fleste [emoji12]

Haha, putter det ikke oppi der nei[emoji23][emoji23] vaginalt holder i massevis[emoji23][emoji23] men det holder å ha det inni der til det piper ja?

Tjihihi nå gledes det hvertfall til temping imorra[emoji16][emoji16][emoji16]

e8996018a7215de307bbceb07a0e1dc9.jpg

Jeg leste i instruksjonsheftet, og vaginal temping tilsvarer rektal regner jeg med! Er dette som står her noe å henge seg opp i? Skjønner ikke helt hva som menes med «anbefaler deg å øke måletiden med et min etter pipet» vil det si at man skal fortsatt ha det inni der et min etter den har pipi??[emoji23][emoji23]

b7ec500508941e4316da489440dcc759.jpg
Nå blir det gøy med tempingen!

Haha, putter det ikke oppi der nei[emoji23][emoji23] vaginalt holder i massevis[emoji23][emoji23] men det holder å ha det inni der til det piper ja?

Jeg har stoppet når det piper. Har fått finfin kurve av det. (Har samme termometer).

Jeg har stoppet når det piper. Har fått finfin kurve av det. (Har samme termometer).

Hur bra! Blir jo en drøm at det er lys i termometeret.. nå har jeg famlet etter mobilen for å sette på lommelykt uten å skulle bevege meg for mye[emoji23]

Fantastisk fin og jevn kurve da! Da er du sikkert en av dem som ikke påvirkes så mye av om tempen tas til rett tid. Det er veldig greit å vite om, så ikke man får hattifnatt hvis man forsover seg rundt el eller i dpo-land!
Det er sant, håper det er tilfelle [emoji1] Blir spennende å se fremover [emoji4]

Tempen stiger, og symptomene fortsetter:), spesielt kvalmen.
Jeg tror fortsatt el var mye tidligere enn ff har satt den til:p, burde være 12 dpo i dag...venter på tidlig test i posten og så er testing i gang igjen!

Vedlegg

• Screenshot_20171205-064456.png
    Screenshot_20171205-064456.png
    315,3 KB · Visninger: 88
Tempen stiger, og symptomene fortsetter:), spesielt kvalmen.
Jeg tror fortsatt el var mye tidligere enn ff har satt den til:p, burde være 12 dpo i dag...venter på tidlig test i posten og så er testing i gang igjen!

Så spennende! I hvertfall når el-datoen er litt uviss. 6 dpo er jo litt tidlig å teste, mens 12 dpo er helt innafor og bør kunne gi tydelig strek [emoji1303] Håper du får testene i dag da [emoji7]

Back
Topp