Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 237938 Er veldig glad i temp charten min enn så lengeEr like spennende hver morgen dette her!
Vis vedlegget 237938 Er veldig glad i temp charten min enn så lengeEr like spennende hver morgen dette her!
Jeg fikk påvist svært uregelmessig syklus i appen min..Kan dette være pga pilleslutt i starten av november? [emoji848] noen som er kjent med det? Jeg hadde en syklus på 43 dager nå [emoji28]
Det kan absolutt være pga pilleslutt ja! Når jeg slutta gikk jeg to mnd før den kom tilbake, og var uregelmessig en god stund etterpå!
Det kan ha vært en kjemisk ja, siden du fikk svake positive tester. Syns tempen din er høy uansett, men sett utifra charten så kan det være TR er på vei desverre. Måler du vaginalt kanskje?Har fått svakt positive tester på ebay-strips de siste dagene, og IKM var egentlig i går. Spotta litt i går og lørdag, men ingen mensen. Temperaturen er på vei ned, men fikk en liiiiten omtrent ikke-eksisterende strek (kryss) på cb i dag. Hva skjer tror dere? Kan det ha vært kjemisk? Trodde ikke det var vanlig å gå så mye ned i temp Vis vedlegget 237942 ved evt graviditet?
Ja, absolutt spennende. Er første syklusen jeg temper og ikke har El tester. Syns det var vanskelig å lokalisere EL ved å teste med strimmel. Dette syns jeg får et bedre bildet av syklusen. Håper spiren sitter snart etter snart 1 år uten prevansjon...Spennende [emoji7][emoji1303][emoji256]
Ja, absolutt spennende. Er første syklusen jeg temper og ikke har El tester. Syns det var vanskelig å lokalisere EL ved å teste med strimmel. Dette syns jeg får et bedre bildet av syklusen. Håper spiren sitter snart etter snart 1 år uten prevansjon...
Det kan ha vært en kjemisk ja, siden du fikk svake positive tester. Syns tempen din er høy uansett, men sett utifra charten så kan det være TR er på vei desverre. Måler du vaginalt kanskje?
Ja,okei. Da blir nok målingene litt mer reelle. Masse lykke til i neste PP!Måler i rumpafikk nok mensen nå, så da er vel svaret der også
jaja! Heldigvis kort syklus
![]()
Takk for tilliten, men jeg har ikke anelse. Det var tidlig å få el på dag 7 i syklusen i såfall, men alt er vel mulig. Har du endret noe på soverommet? Pysj? Lukket vinduet? Funnet frem vinterdynen? Syk? Stresset? Sovet urolig? Nope, har ingen god forklaring. Blir spennende å følge fortsettelsen!
Veldig merkelig.. Jeg har pleid og ha veldig lav temp på denne tiden
Hvis det var over midnatt setter jeg på idag.Hvis man har sex over midnatt, hvilke dag settes det på da?[emoji12] mannen vil vekkes etter jeg har sett farmen, og det blir jo sent[emoji23][emoji23][emoji23]