Vi som temper

Takk[emoji2][emoji2] da har jeg noe å gå etter!! Jeg har hatt mange dager med vannete, blank og flytende! Men den er ikke strekkbar! Har satt det på watery og jeg har sett at jeg fått grønne felter og høyfertil i flere dager nå! Det kan jo ikke stemme! Jeg venter EL til helga, på syklusdag 17/18/19, og er bare på CD12 nå! Så jeg tror jeg må ha registrert feil, for høyfertil er jeg ikke! Har lav på monitoren for fjerde dag på rad[emoji848][emoji848][emoji848]

Det er nok registrert riktig - ff skjønner det nok når du registrerer egg white og høy monitor :)

Det er nok registrert riktig - ff skjønner det nok når du registrerer egg white og høy monitor :)

Det kan jo hende ja[emoji5][emoji5] får se hvordan det utvikler seg[emoji12]

Vis vedlegget 237885 Har fått ett kryss hvertfall, men selv tror jeg El har vært på cd13-14. Og at tempen har vært litt feil. Har tempet vaginalt de siste dagen og virker som det blir mer riktig.
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide, håper å komme etter om noen uker

Vaginalt er lurt, men du kan nok lure ff litt hvis du bytter midt i syklusen. Munnen er litt kaldere [emoji12]

Vis vedlegget 237885 Har fått ett kryss hvertfall, men selv tror jeg El har vært på cd13-14. Og at tempen har vært litt feil. Har tempet vaginalt de siste dagen og virker som det blir mer riktig.
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide, håper å komme etter om noen uker

Jeg gleder meg til du kommer etter! Blir spennende å se på «fasiten» nå da, når tr kommer (eller har du ikke egentlig kjørt på de siste dagene ) Kanskje du gjør som meg, og blir på tjukken i den ulovlige perioden [emoji56]

Jeg gleder meg til du kommer etter! Blir spennende å se på «fasiten» nå da, når tr kommer (eller har du ikke egentlig kjørt på de siste dagene ) Kanskje du gjør som meg, og blir på tjukken i den ulovlige perioden [emoji56]
Hi hi hadde vært artig:) i denne syklusen har vi kunn vært uskikkelige en gang og det var i går, mannen her er altfor ansvarsfull var så vidt jeg fikk han med uten gummi:sorry: så jeg tviler på om det var noe egg der da, det har nok reist for lengst. Nå venter jeg på tr som kommer til uka og etter det jakten på egget.
Hvordan går det med deg? Sniker symptomene seg mer innpå?:)

Hi hi hadde vært artig:) i denne syklusen har vi kunn vært uskikkelige en gang og det var i går, mannen her er altfor ansvarsfull var så vidt jeg fikk han med uten gummi:sorry: så jeg tviler på om det var noe egg der da, det har nok reist for lengst. Nå venter jeg på tr som kommer til uka og etter det jakten på egget.
Hvordan går det med deg? Sniker symptomene seg mer innpå?:)

Det går veldig fint foreløpig. Ømme pupper, oppblåst i magen, kviser, murringer lavt i magen, hangup på isbiter og clementiner, og bittelitt kvalme hvis jeg er sulten... Håper bare bittelille overlever den kommende skjebneuken!! MR i morgen, blodprøver onsdag (det går nok bra ), kanskje stresstest på torsdag (ikke avklart ennå - den mest kritiske dagen). Hvis hcg fortsatt er stigende neste mandag, kan jeg så smått begynne å glede meg til ultralyd siste uken før jul...

Det går veldig fint foreløpig. Ømme pupper, oppblåst i magen, kviser, murringer lavt i magen, hangup på isbiter og clementiner, og bittelitt kvalme hvis jeg er sulten... Håper bare bittelille overlever den kommende skjebneuken!! MR i morgen, blodprøver onsdag (det går nok bra ), kanskje stresstest på torsdag (ikke avklart ennå - den mest kritiske dagen). Hvis hcg fortsatt er stigende neste mandag, kan jeg så smått begynne å glede meg til ultralyd siste uken før jul...

Krysser fingrene for spire-liten[emoji173]️[emoji173]️

Takk for det! Tror det hjelper at den blir heiet litt på [emoji1303][emoji94]
Heier i bøtter og spann jeg[emoji1] [emoji294] [emoji173] [emoji256] [emoji323]

Hva går stresstest ut på? Hcg skal stige, jeg heier deg over kneika. Kjipt med symptomer, men de er litt gode å ha også. Håper du slipper hyperemisis denne gangen og kan kose deg når den første tida er over.

Hva går stresstest ut på? Hcg skal stige, jeg heier deg over kneika. Kjipt med symptomer, men de er litt gode å ha også. Håper du slipper hyperemisis denne gangen og kan kose deg når den første tida er over.

Det er en test av binyrebarkens responsevne. Synachtentest. Får iv en svimlende dose av hormonet som stimulerer binyrebarken til å lage stresshormonet kortisol. Hvis binyrebarken virker, produserer jeg da ville mengder med stresshormon i løpet av en times tid (ikke særlig heldig for små spirer), og hvis den ikke virker, blir kroppen superstresset og jeg risikerer å bli dårlig (heller ikke spesielt spirevennlig). I retningslinjene for testen står det at den ikke utføres på gravide, men så er det ikke så mange som blir gravide midt i utredningen heller da [emoji85]. Det er en utrolig kjip diagnose å ha hengende over seg, så jeg er veldig interessert i å få den avkreftet hvis den ikke stemmer!! Samtidig som jeg vokter lille spire med mitt liv!!

Altså jeg trenger deg krølle eller noen andre, aldri hatt så høy temp så tidlig. Hvorfor??
00d204e83f45caa25c8d0187f9d27a79.jpg

Begynn du å bli syk (små feber)?
EL tidlig? Hva skjer om du setter høy temp i morgen også?
Merkelig at den skal være så høy [emoji848]

Back
Topp