Vi som temper

Forstår ikke hvorfor linjen er stripete... frustrerende. Noen som kan tyde grafen?

Vedlegg

• IMG_0773.PNG
    IMG_0773.PNG
    234,6 KB · Visninger: 81
Forstår ikke hvorfor linjen er stripete... frustrerende. Noen som kan tyde grafen?

Tipper el var enten CD 14 eller 15, og at ff synes det er vanskelig å tyde nøyaktig hvilken dag. Du har litt få temper før el, kanskje, og ikke helt entydige data ellers.

Vet det er frustrerende å ikke vite sikkert hvilken dag el har vært, men det viktigste er at den har vært, og du har jo masse aksjer til rett tid, så da er det bare å vente :)

Jeg tror den er usikker fordi det er rapportert høyfertil utflod også dagen etter antatt el, og ingen høyfertil cervix (high, soft, open). Har du tatt noen el-tester? Jo mer info ff får, jo gladere blir den. Det hender ff flytter antatt el en dag hit eller dit etter hvert som den får flere temper å forholde seg til. Men du har helt klart hatt el, og en dag til eller fra spiller liten rolle i det lange løp. Håper det var gullegget som slapp nå [emoji1303]

633fd49bcee0f431cfd06f1148e1df5a.png

Der datt tempen :)

Deler litt av hvordan mine erfaringer er, siden jeg har holdt på en stund:

Tempfall nå er ganske forutsigbart for min del, stemmer ganske godt overens med tidligere kurver. Jeg pleier å ha ca en uke med lav temp før el, og noen ganger enda en dip 2-4 dager før.

For meg er dette et tegn på at det er lurt å passe på jevnlig aksjelegging i dagene fremover, og at jeg kan begynne med el-tester om noen dager. Har aldri hatt el før CD 14, så gidder imidlertid ikke å begynne ennå.

Jeg liker godt ff-funksjonen Cycle statistics, den gir et kort overblikk over siste års sykluser:
ba8443ce615becade9c590a30e95b5cd.png

Chart thumbnails bruker jeg også innimellom:
646dd9d2b276dab4669902103fcc6035.png

Her ligger alle kurvene siden jeg begynte å tempe.

Dette er gratisversjon av ff, så mulighet for analyser for oss også, selv om man må tenke litt mer selv.

Jeg er ikke enig med ff....nå har ff flyttet el, og mener at jeg er 4 dpo. Selv mener jeg at jeg er 10 dpo, og stemmer bedre med symptomene.
I går var jeg supertrøtt og la meg kl 21, var kald og sov med doble dyner....våknet etter 3 timer og var kvalm, akkurat som sist jeg var gravid...:nailbiting:
Jeg måtte spise knekkebrød for å dempe kvalmen, og klarte ikke at samboeren pustet på meg:p

G-test er helt blenda, men stemmer ikke symptomene bedre med 10 enn 4..? Eller er jeg bare gal og ikke gravid i det hele tatt:D

Vedlegg

• Screenshot_20171203-071740.png
    Screenshot_20171203-071740.png
    299 KB · Visninger: 78
Jeg er ikke enig med ff....nå har ff flyttet el, og mener at jeg er 4 dpo. Selv mener jeg at jeg er 10 dpo, og stemmer bedre med symptomene.
I går var jeg supertrøtt og la meg kl 21, var kald og sov med doble dyner....våknet etter 3 timer og var kvalm, akkurat som sist jeg var gravid...:nailbiting:
Jeg måtte spise knekkebrød for å dempe kvalmen, og klarte ikke at samboeren pustet på meg:p

G-test er helt blenda, men stemmer ikke symptomene bedre med 10 enn 4..? Eller er jeg bare gal og ikke gravid i det hele tatt:D

Vanskelig å si, da hormonsvingningene i dpo dagene er nesten like enten man er gravid eller ikke.... det er veldig tidlig med el på CD9 da, CD 16 er mer vanlig. Du får vel fasiten i form av to streker snart, evt (måtte gudene forby) tr. Krysser fingrene for to streker!! [emoji1303]

ec8f230f318fbac82a4e923b7eeef971.png

Lov å håpe på EL snart. Gått opp til tempen den bruker å ligge på noen dager før EL :)
96dcd1cf7f6fac510b55b72ea498ab8f.png

Temperaturen er nok det som gjør at ff setter el. Du har jo ikke hatt noen tydelig temp-økning.
Du har ikke tatt el-tester?

Øvrige symptomer vil ikke jeg begynne å tolke, som krølle sier, vanskelig å tolke symptomer i dpo-tiden.

Back
Topp