Rosalia
Elsker forumet
Gleder meg [emoji1303]
Fine testen! Gleder meg til å se digital i morgen [emoji4]
Takk jeg å, gru glede [emoji43][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg [emoji1303]
Fine testen! Gleder meg til å se digital i morgen [emoji4]
Det jeg også gjordeJepp! Tolket det som alkohol siden alkohol ikke var et alternativ[emoji848]
Det jeg også gjorde![]()
Forstår ikke hvorfor linjen er stripete... frustrerende. Noen som kan tyde grafen?
Forstår ikke hvorfor linjen er stripete... frustrerende. Noen som kan tyde grafen?
Fine testen [emoji3] Skjønner ikke hvorfor det ikke komer opp grønn linje på ff? skrevet in positivt test 3 dager på rad.Å så spennande.

Fine testen [emoji3] Skjønner ikke hvorfor det ikke komer opp grønn linje på ff? skrevet in positivt test 3 dager på rad.
Vis vedlegget 237846
Vis vedlegget 237847

Gratulerer
Jeg er ikke enig med ff....nå har ff flyttet el, og mener at jeg er 4 dpo. Selv mener jeg at jeg er 10 dpo, og stemmer bedre med symptomene.
I går var jeg supertrøtt og la meg kl 21, var kald og sov med doble dyner....våknet etter 3 timer og var kvalm, akkurat som sist jeg var gravid...
Jeg måtte spise knekkebrød for å dempe kvalmen, og klarte ikke at samboeren pustet på meg
G-test er helt blenda, men stemmer ikke symptomene bedre med 10 enn 4..? Eller er jeg bare gal og ikke gravid i det hele tatt![]()
Jeg er ikke enig med ff....nå har ff flyttet el, og mener at jeg er 4 dpo. Selv mener jeg at jeg er 10 dpo, og stemmer bedre med symptomene.
I går var jeg supertrøtt og la meg kl 21, var kald og sov med doble dyner....våknet etter 3 timer og var kvalm, akkurat som sist jeg var gravid...
Jeg måtte spise knekkebrød for å dempe kvalmen, og klarte ikke at samboeren pustet på meg
G-test er helt blenda, men stemmer ikke symptomene bedre med 10 enn 4..? Eller er jeg bare gal og ikke gravid i det hele tatt![]()
Gratulrer