Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å si, da hormonsvingningene i dpo dagene er nesten like enten man er gravid eller ikke.... det er veldig tidlig med el på CD9 da, CD 16 er mer vanlig. Du får vel fasiten i form av to streker snart, evt (måtte gudene forby) tr. Krysser fingrene for to streker!! [emoji1303]
Temperaturen er nok det som gjør at ff setter el. Du har jo ikke hatt noen tydelig temp-økning.
Du har ikke tatt el-tester?
Øvrige symptomer vil ikke jeg begynne å tolke, som krølle sier, vanskelig å tolke symptomer i dpo-tiden.
Fortsatt ganske høy![]()
Veldig rart [emoji39]![]()
Nå har jeg like høy temp som i dpo dagene [emoji848] det er vel ikke meninga?
De er ekte, jaEr det ekte tester, eller ønsketenkning? Håper selvfølgelig du har rett![]()

Høres ut som EL-slim.Sikkert ekstremt dumt spørsmål, men jeg spør likevel[emoji16][emoji16] ifht utflod så kan man velge mellom sticky, watery, creamy og eggwhite! Hva er det ff som regner som riktig ved EL? Jeg kan ikke si jeg har fire typer utflod.. sorry TMI! Her er det ofte ganske vannete, før det blir litt mer blank/flytende klissete før det kommer type «blank klump» som man kan ta løs og strekke mellom fingrene! Er dette jeg har «klassifisert» som EL-slim før! Er jeg helt ute å kjøre!? Og går dèt EL-slimet som sticky?
Høres ut som EL-slim.
En grei huskeregel er at hvis utfloden gir (hvite) striper i trusa er det «ufruktbart», mens hvis det lager fuktig flekk er det fruktbart sekret.
Det leste jeg en gang iallefall og det virker som det stemmer.
Bare hyggeligAha, det visste jeg ikke[emoji12][emoji12] takk skal du ha[emoji5][emoji5]

Bare hyggelig
Lykke til![]()
Sikkert ekstremt dumt spørsmål, men jeg spør likevel[emoji16][emoji16] ifht utflod så kan man velge mellom sticky, watery, creamy og eggwhite! Hva er det ff som regner som riktig ved EL? Jeg kan ikke si jeg har fire typer utflod.. sorry TMI! Her er det ofte ganske vannete, før det blir litt mer blank/flytende klissete før det kommer type «blank klump» som man kan ta løs og strekke mellom fingrene! Er dette jeg har «klassifisert» som EL-slim før! Er jeg helt ute å kjøre!? Og går dèt EL-slimet som sticky?
Sticky er litt tykk utflod som ikke strekkes hvis du drar den mellom fingrene.
Creamy er litt tynnere, men fortsatt ikke strekkbar.
Watery er vannete, blank og flytende.
Egg white er som eggehvite, og absolutt strekkbar.
Det er watery og egg white som regnes som høyfertil - egg aller mest hvis man har begge.
Man må ikke gjennom alle typene, men utfloden kan være forskjellig fra person til person. Du får grønn farge i skjemaet når du registrerer høyfertil utflod.
![]()

Wow gratulerer
Vis vedlegget 237885 Har fått ett kryss hvertfall, men selv tror jeg El har vært på cd13-14. Og at tempen har vært litt feil. Har tempet vaginalt de siste dagen og virker som det blir mer riktig.
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide, håper å komme etter om noen uker