Vi som temper

Fortsatt ganske høy
f996c77e8e793353dd911c1d448012db.jpg

Sikkert ekstremt dumt spørsmål, men jeg spør likevel[emoji16][emoji16] ifht utflod så kan man velge mellom sticky, watery, creamy og eggwhite! Hva er det ff som regner som riktig ved EL? Jeg kan ikke si jeg har fire typer utflod.. sorry TMI! Her er det ofte ganske vannete, før det blir litt mer blank/flytende klissete før det kommer type «blank klump» som man kan ta løs og strekke mellom fingrene! Er dette jeg har «klassifisert» som EL-slim før! Er jeg helt ute å kjøre!? Og går dèt EL-slimet som sticky?

Vanskelig å si, da hormonsvingningene i dpo dagene er nesten like enten man er gravid eller ikke.... det er veldig tidlig med el på CD9 da, CD 16 er mer vanlig. Du får vel fasiten i form av to streker snart, evt (måtte gudene forby) tr. Krysser fingrene for to streker!! [emoji1303]

Ja, er bare å vente..:confused:
Utifra kjenninger i eggstokkene har jeg hatt el på cd9 denne pp, og cd11 forrige, men det trenger ikke være korrekt siden det bare er kjenninger. Men jeg har aldri hatt så sent som cd16...:rolleyes:

Temperaturen er nok det som gjør at ff setter el. Du har jo ikke hatt noen tydelig temp-økning.
Du har ikke tatt el-tester?

Øvrige symptomer vil ikke jeg begynne å tolke, som krølle sier, vanskelig å tolke symptomer i dpo-tiden.

Nei, det var ikke noen tydelig tempøkning, og siden det er første måneden med temping har jeg ikke noe å sammenligne med:p

Jeg tok el-tester fra cd8 til cd11, og på kvelden cd9 var den helt på grensen til positiv, dagen etter var den svakere igjen...så da sammen med smerter i eggstokkene var jeg ganske så sikker på at el var natt til cd9....
Men det kan ha vært feil selvfølgelig:rolleyes:

Det virker rart med så mange symptomer, noe jeg aldri pleier å ha, men jeg tør ikke å stole på annet enn 4-5 positive g-tester:D

Sikkert ekstremt dumt spørsmål, men jeg spør likevel[emoji16][emoji16] ifht utflod så kan man velge mellom sticky, watery, creamy og eggwhite! Hva er det ff som regner som riktig ved EL? Jeg kan ikke si jeg har fire typer utflod.. sorry TMI! Her er det ofte ganske vannete, før det blir litt mer blank/flytende klissete før det kommer type «blank klump» som man kan ta løs og strekke mellom fingrene! Er dette jeg har «klassifisert» som EL-slim før! Er jeg helt ute å kjøre!? Og går dèt EL-slimet som sticky?
Høres ut som EL-slim.
En grei huskeregel er at hvis utfloden gir (hvite) striper i trusa er det «ufruktbart», mens hvis det lager fuktig flekk er det fruktbart sekret.
Det leste jeg en gang iallefall og det virker som det stemmer.

Høres ut som EL-slim.
En grei huskeregel er at hvis utfloden gir (hvite) striper i trusa er det «ufruktbart», mens hvis det lager fuktig flekk er det fruktbart sekret.
Det leste jeg en gang iallefall og det virker som det stemmer.

Aha, det visste jeg ikke[emoji12][emoji12] takk skal du ha[emoji5][emoji5]

Sticky er litt tykk utflod som ikke strekkes hvis du drar den mellom fingrene.
Creamy er litt tynnere, men fortsatt ikke strekkbar.
Watery er vannete, blank og flytende.
Egg white er som eggehvite, og absolutt strekkbar.

Det er watery og egg white som regnes som høyfertil - egg aller mest hvis man har begge.
Man må ikke gjennom alle typene, men utfloden kan være forskjellig fra person til person. Du får grønn farge i skjemaet når du registrerer høyfertil utflod.
36dd7bf60975343674d698aab7b0fe95.png

Sticky er litt tykk utflod som ikke strekkes hvis du drar den mellom fingrene.
Creamy er litt tynnere, men fortsatt ikke strekkbar.
Watery er vannete, blank og flytende.
Egg white er som eggehvite, og absolutt strekkbar.

Det er watery og egg white som regnes som høyfertil - egg aller mest hvis man har begge.
Man må ikke gjennom alle typene, men utfloden kan være forskjellig fra person til person. Du får grønn farge i skjemaet når du registrerer høyfertil utflod.
36dd7bf60975343674d698aab7b0fe95.png

Takk[emoji2][emoji2] da har jeg noe å gå etter!! Jeg har hatt mange dager med vannete, blank og flytende! Men den er ikke strekkbar! Har satt det på watery og jeg har sett at jeg fått grønne felter og høyfertil i flere dager nå! Det kan jo ikke stemme! Jeg venter EL til helga, på syklusdag 17/18/19, og er bare på CD12 nå! Så jeg tror jeg må ha registrert feil, for høyfertil er jeg ikke! Har lav på monitoren for fjerde dag på rad[emoji848][emoji848][emoji848]

F95A95DF-A182-4C0A-8AE6-F852C808BF70.png
Har fått ett kryss hvertfall, men selv tror jeg El har vært på cd13-14. Og at tempen har vært litt feil. Har tempet vaginalt de siste dagen og virker som det blir mer riktig.
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide, håper å komme etter om noen uker

Vis vedlegget 237885 Har fått ett kryss hvertfall, men selv tror jeg El har vært på cd13-14. Og at tempen har vært litt feil. Har tempet vaginalt de siste dagen og virker som det blir mer riktig.
Gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide, håper å komme etter om noen uker

Hmm. Måle vaginalt.. Stappe tempen inn og kvise eller ikke skvise?

Back
Topp