Vi som temper

Der falt tempen, så då var det slutt for denne PP. Bestilt nye el.tester. så nå må TR komme for fullt. Påan igjen. Temp. tatt litt tidlig. Det rare er at med temp.fall så gikk statistikk i FF charts opp til 40% gravide. Ikke testa i dag, begynt å spotte så jeg så ikke hensikten.
20171129_053316.png

Der falt tempen, så då var det slutt for denne PP. Bestilt nye el.tester. så nå må TR komme for fullt. Påan igjen. Temp. tatt litt tidlig. Det rare er at med temp.fall så gikk statistikk i FF charts opp til 40% gravide. Ikke testa i dag, begynt å spotte så jeg så ikke hensikten.Vis vedlegget 237483

40% gravide?? Det var mye [emoji1303] Jeg er på 34% i dag, og jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid [emoji854]. Kjedelig med tempfall og spotting... [emoji22]. Ønsker deg hell og lykke i julesyklusen! [emoji173]️[emoji1303]

40% gravide?? Det var mye [emoji1303] Jeg er på 34% i dag, og jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid [emoji854]. Kjedelig med tempfall og spotting... [emoji22]. Ønsker deg hell og lykke i julesyklusen! [emoji173]️[emoji1303]
Takker :)

Justerte litt på temp. og tok vekk pos.el.test på CD16 som ikke var helt positiv, men sterkeste utslaget jeg fikk. Da flytte FF el fra CD18 til CD20. Så da var det nok litt bom med aksjer denne PP i så fall. Men men nå har jeg mere data neste PP. Blir rene børsnoteringen her fra CD 14-20 :happy:

Med dine tester er det vel ingen tvil :hello2

Tror FF blir litt satt ut av kurven min som spretter opp og ned. Forstod i allefall ikke noe av at statistikken økte med ett så stort temp.fall.

Takker :)

Justerte litt på temp. og tok vekk pos.el.test på CD16 som ikke var helt positiv, men sterkeste utslaget jeg fikk. Da flytte FF el fra CD18 til CD20. Så da var det nok litt bom med aksjer denne PP i så fall. Men men nå har jeg mere data neste PP. Blir rene børsnoteringen her fra CD 14-20 :happy:

Med dine tester er det vel ingen tvil :hello2

Tror FF blir litt satt ut av kurven min som spretter opp og ned. Forstod i allefall ikke noe av at statistikken økte med ett så stort temp.fall.

Det kan ha noe med å gjøre at du har kommet til 15dpo. Majoriteten av de ikke-gravide kurvene har nok falt av på det tidspunktet... Du får registrere/dele din graf med ff, så andre med lang lutealfase får mer reell statistikk.

IMG_20171129_074318.png

Laveste tempen jeg har måly noensinne. Kanskje det har noe med at jeg sov i 12 timer? :hilarious:

Heldig som slipper kjøret med Temp og el testing.

Skal bli godt å slippe el-testene, for de er ikke alltid like lett å tolke synes jeg. Men tempingen kommer jeg til å fortsette med en god stund fremover for å kontrollere at bittelille holder seg i live frem til jeg (forhåpentligvis) kan finne hjertelyd i stedet...

Det er håpløst med sånne vakuumdager i syklusen hvor eneste hendelse er registrering av en prikk i ff. Du får sysselsette deg med kalenderlaging og juleforberedelser! Snart eggjaktstart?

Er ferdig med 3 stk barnekalender og julegaver. Får pynte til jul i dag og i morgon. Så kommer jobbe helg.

Holder seg lavt nå.
6546b7bfb88ffd47e10b4d8ba99c1b7a.png

Cb dobbel EL test sier fortsatt tom sirkel, men strek 1 var blitt svakere og strek 2 sterkere så kanskje noe er på gang :)

Er ferdig med 3 stk barnekalender og julegaver. Får pynte til jul i dag og i morgon. Så kommer jobbe helg.

Wow - nå ble jeg imponert! Skikkelig husmoremne du [emoji4]. Jeg har kjøpt inn/laget ferdig alt som skal i to kalendere, men ikke pakket inn og hengt opp. Julegaver? Ikke hørt om[emoji23] Tenkte å begynne til helgen [emoji1303]

Back
Topp