Vi som temper

Det kan være fordi østradiol synker kraftig rundt den tiden, mens progesteron fortsatt er på vei oppover... Har ikke noen bedre forklaring i hvert fall.
Det er jo en meget god forklaring det altså! Du må bare prøve deg å stikke av herifra nå som du er gravid altså, for deet går ikke tenk :hilarious::rolleyes::D

Blenda test, håper jeg er av dem som har sen HCG stigning jeg :happy:.
20171127_061716.png

Det er jo en meget god forklaring det altså! Du må bare prøve deg å stikke av herifra nå som du er gravid altså, for deet går ikke tenk :hilarious::rolleyes::D

Tør nok ikke forsvinne på leeeenge. Gikk jo galt i uke 12 sist. Før den tid tar jeg ingenting for gitt [emoji854]. Har ikke turt å besøke august/juli en gang [emoji85].

Endelig tilbake etter 3 dager uten temping! :smiley-bounce022
Juksa litt på fredag og la inn samme temp som dagen før bare for å få krysset, så satser på at det er sånn nogenlunde riktig - og det ser jo sånn ut med dagens temp :joyful:

FA9AE4BE-A423-43A1-9332-95DE7AE79A14.jpeg

Tør nok ikke forsvinne på leeeenge. Gikk jo galt i uke 12 sist. Før den tid tar jeg ingenting for gitt [emoji854]. Har ikke turt å besøke august/juli en gang [emoji85].
Ååh, neimen denne gangen skal det gå bra ❤️ Når blir termin da? :)

Fortsatt fin temp men med min lange lutealfase holder den seg vel der noen dager til. 12 dpo i dag og helt blenda test så da har jeg vel egentlig gitt opp kjenner jeg.. :(

Skal man ikke tempe når man blør?

Kl 05.10 viste den 36.66 , men hadde sovet dårlig og lite. Klarte sovne igjen å litt dypere , så tok temp igjen når jeg våknet Kl 08.00 da var den 36.82. Tempet igjen etter å ha vært våken i 30 min, da var den 36,66. Så jeg plottet inn 36,82 på ff. Ikke helt trua nå 10 dpo.
IMG_5864.jpg
IMG_5862.JPG

Spent på hva tempen viser i morgen. Typisk nå er vel at TR blir forsinket. LAAAAANG dag i dag, gleder meg til natta. Håper TR ikke kommer og at jeg har ny temp. stigning i morgen.

Har tempet litt tidligere, til termometeret mitt tok kvelden. Nå har jeg bestilt meg nytt, gleder meg til å begynne igjen og håper jeg får det fort! Ikm om to dager, så bør vel være nok tid til å finne neste el da :D

Back
Topp