Vi som temper

Sterkere el-tester er et godt tegn! Synes du er imponerende rolig å tålmodig i det hele. Jeg hadde grisebanket kroppen hvis den hadde oppført seg sånn. Jeg pleide å ha heeeelt regelmessige sykluser på 28 dager og null minutter. Har vært helt stresset etter MA i sommer, når syklusene har vært fra 23-30 dager og el har kommet fra cd11-CD18. Veldig betryggende å ha tempingen å støtte seg på da synes jeg... Får smøre meg med litt tålmodighet jeg også da mens jeg følger deg i spenning [emoji1303]

Takk for det :) Vet ikke, men har vel innsett at å bli gravid og beholde ikke er bare bare for oss. Men mye skyldes livmora mi som er hjerteformet. Så jeg er bare glad om kroppen gir meg EL [emoji23] men kjente at jeg måtte ta i bruk temping igjen for å se at EL faktisk skjer!
Hehe, skulle ønske jeg kunne vite nøyaktig når EL er, så jeg hadde sluppet å bruke masse penger på EL tester [emoji23][emoji23]

Takk for det :) Vet ikke, men har vel innsett at å bli gravid og beholde ikke er bare bare for oss. Men mye skyldes livmora mi som er hjerteformet. Så jeg er bare glad om kroppen gir meg EL [emoji23] men kjente at jeg måtte ta i bruk temping igjen for å se at EL faktisk skjer!
Hehe, skulle ønske jeg kunne vite nøyaktig når EL er, så jeg hadde sluppet å bruke masse penger på EL tester [emoji23][emoji23]

Ser den! Du burde få rabattordning for storforbrukere...

Det var rart... satser på at det dukker opp en av de nærmeste dagene da. Kurven går jo oppover!
Syns det var rart jeg og, bare håper ikke det er klusse til etter utskrapningen. Sleit litt andre syklus etter første utskrapningen i mars, men spottet da tre uker før andre tr og gjør ikke det nå. Ønsker så veldig at kroppen er i orden nå.

Hvordan fant du ut at livmor er hjerte formet?

Hvordan fant du ut at livmor er hjerte formet?

Ved ultralyd hos gyn, når jeg hadde utskrapning etter en BO og når de måtte ta ut morkaka etter fødsel. Men skal etterhvert inn til MR for å finne ut hvor hjerteformet den er og om den har skillevegg eller ikke[emoji848] For å se om de kan fikse den litt [emoji106]

Ved ultralyd hos gyn, når jeg hadde utskrapning etter en BO og når de måtte ta ut morkaka etter fødsel. Men skal etterhvert inn til MR for å finne ut hvor hjerteformet den er og om den har skillevegg eller ikke[emoji848] For å se om de kan fikse den litt [emoji106]
Ok så det er ikke vanskelig å finne ut, lurer så på hvorfor jeg mister gang på gang. Hadde livmor vært hjerteformet hos meg ville de vel sett det.
Håper de klarer å fikse det for deg og at spiren snart sitter:)

Ok så det er ikke vanskelig å finne ut, lurer så på hvorfor jeg mister gang på gang. Hadde livmor vært hjerteformet hos meg ville de vel sett det.
Håper de klarer å fikse det for deg og at spiren snart sitter:)

Vises tydelig hos meg i alle fall. Man ser liksom at livmoren deler seg når man starter ultralyden. Så vil tro at en gynekolog ville sett det hos deg om du har det :)

Takk! Håper jeg også nå! Har jo klart å få et barn, men må liksom ha flaks at det fester seg på rett plass :)

Håper du får en spire snart som sitter fast til termin!! :)

Tempen fortsetter oppover, men testen var fortsatt negativ i går ettermiddag. Så er ikke så positiv, men fin kurve da!:p

EF297480-1B2F-45E4-9BC7-C537F492A0F9.jpeg

Hei! Tenkte jeg skulle legge igjen noen spor her. Er ikke prøver helt enda, skal begynne ila neste år. Men pillene ble kastet i Juli for å gi kroppen god tid til å komme i rutine etter ca 10 år på hormonell prevensjon. Har siden da brukt natural cycles som prevensjon, vel bevisst om risikoen det innebærer ;-) Syns det er spennende å se hvordan det går med andre som temper, og kommer nok til å snike litt innom en gang i blant for å følge med! Ønsker alle dere som prøver lykke til, og gleder meg til å bli en av dere [emoji16]

Et lite spørsmål, hvorfor får man (jeg) alltid en dip 6 dpo? Har hatt det samtlige pper o_O

Et lite spørsmål, hvorfor får man (jeg) alltid en dip 6 dpo? Har hatt det samtlige pper o_O

Har ingen veldig god forklaring på det, men jeg har det samme på 5dpo... hver eneste av de fire syklusene jeg har tempet. Tipper det er noe hormonelt...

Back
Topp