Ja nå har jeg gjort det, fortsatt ikkenoe kryssHar du registrert noe utflod eller pos el-tester, så den får litt annen hjelp enn bare tempen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå har jeg gjort det, fortsatt ikkenoe kryssHar du registrert noe utflod eller pos el-tester, så den får litt annen hjelp enn bare tempen?
Sterkere el-tester er et godt tegn! Synes du er imponerende rolig å tålmodig i det hele. Jeg hadde grisebanket kroppen hvis den hadde oppført seg sånn. Jeg pleide å ha heeeelt regelmessige sykluser på 28 dager og null minutter. Har vært helt stresset etter MA i sommer, når syklusene har vært fra 23-30 dager og el har kommet fra cd11-CD18. Veldig betryggende å ha tempingen å støtte seg på da synes jeg... Får smøre meg med litt tålmodighet jeg også da mens jeg følger deg i spenning [emoji1303]
Ja nå har jeg gjort det, fortsatt ikkenoe kryss
Takk for detVet ikke, men har vel innsett at å bli gravid og beholde ikke er bare bare for oss. Men mye skyldes livmora mi som er hjerteformet. Så jeg er bare glad om kroppen gir meg EL [emoji23] men kjente at jeg måtte ta i bruk temping igjen for å se at EL faktisk skjer!
Hehe, skulle ønske jeg kunne vite nøyaktig når EL er, så jeg hadde sluppet å bruke masse penger på EL tester [emoji23][emoji23]
Syns det var rart jeg og, bare håper ikke det er klusse til etter utskrapningen. Sleit litt andre syklus etter første utskrapningen i mars, men spottet da tre uker før andre tr og gjør ikke det nå. Ønsker så veldig at kroppen er i orden nå.Det var rart... satser på at det dukker opp en av de nærmeste dagene da. Kurven går jo oppover!
Hvordan fant du ut at livmor er hjerte formet?Takk for detVet ikke, men har vel innsett at å bli gravid og beholde ikke er bare bare for oss. Men mye skyldes livmora mi som er hjerteformet. Så jeg er bare glad om kroppen gir meg EL [emoji23] men kjente at jeg måtte ta i bruk temping igjen for å se at EL faktisk skjer!
Hehe, skulle ønske jeg kunne vite nøyaktig når EL er, så jeg hadde sluppet å bruke masse penger på EL tester [emoji23][emoji23]
Hvordan fant du ut at livmor er hjerte formet?
Ser den! Du burde få rabattordning for storforbrukere...
Jeg kommer jeg kommerJeg tør ikke gå inn der ennå... venter på deg[emoji1303]
Ok så det er ikke vanskelig å finne ut, lurer så på hvorfor jeg mister gang på gang. Hadde livmor vært hjerteformet hos meg ville de vel sett det.Ved ultralyd hos gyn, når jeg hadde utskrapning etter en BO og når de måtte ta ut morkaka etter fødsel. Men skal etterhvert inn til MR for å finne ut hvor hjerteformet den er og om den har skillevegg eller ikke[emoji848] For å se om de kan fikse den litt [emoji106]
Ok så det er ikke vanskelig å finne ut, lurer så på hvorfor jeg mister gang på gang. Hadde livmor vært hjerteformet hos meg ville de vel sett det.
Håper de klarer å fikse det for deg og at spiren snart sitter![]()
Tempen fortsetter oppover, men testen var fortsatt negativ i går ettermiddag. Så er ikke så positiv, men fin kurve da!
Vis vedlegget 237310
Tempen fortsetter oppover, men testen var fortsatt negativ i går ettermiddag. Så er ikke så positiv, men fin kurve da!
Vis vedlegget 237310
Et lite spørsmål, hvorfor får man (jeg) alltid en dip 6 dpo? Har hatt det samtlige pper![]()
Merkelig altså. Men det er nok helt sikkert noe såntHar ingen veldig god forklaring på det, men jeg har det samme på 5dpo... hver eneste av de fire syklusene jeg har tempet. Tipper det er noe hormonelt...
Merkelig altså. Men det er nok helt sikkert noe sånt![]()
Det burde bli positiv test snart, spennende!![]()
blir vel en ny i morgentidlig hvis tempen fortsatt er høy. Og hvis jeg tør!