Vi som temper

Jeg har ikke tenkt å gå uten spire helt til jul!!! Så jeg svir av en haug med billigtester hver runde [emoji56]
Jeg blir jo aldri gravid, så må ha noen liggende til hver mnd. Viser det seg at et mirakel plutselig skjer så kan jeg heller følge med på stigningen med 50 tester :D

Hjelp jeg forstår ingenting!

Jeg hadde i utgangspunktet fått kryss på CD14, så ble krysset mitt flyttet til CD 22.. tempen (som dere kan se) ligger nå høyere enn noen gang, MEN jeg våknet til spotting nå?!

- kan noen bare prøve å forklare meg hva som han ha sjedd eller skjer? IKM er først på Tirsdag..

- Er det mulig å ha så høy temp samme dag som tanta dukker opp? Forrige måned den fint fra to dager før, og dagen før var det ingen spørsmål..

Det er fullt mulig å ha høy temp samme dagen som tr kommer. Hadde 36,9 den dagen tr dukket opp for to sykluser siden... Ikke godt å si hva ff tenker i ditt tilfelle. Ser jo at det er tydelig temphopp fra der krysset er nå, men hvis du får tr nå, er den forrige kryssdagen klart mer riktig. Blir spennende å se hva som skjer både med temp og tr i løpet av en dag eller to. Pleier du å ha regelmessige sykluser? Lykke til!!

Har sykluser på 24
Det er fullt mulig å ha høy temp samme dagen som tr kommer. Hadde 36,9 den dagen tr dukket opp for to sykluser siden... Ikke godt å si hva ff tenker i ditt tilfelle. Ser jo at det er tydelig temphopp fra der krysset er nå, men hvis du får tr nå, er den forrige kryssdagen klart mer riktig. Blir spennende å se hva som skjer både med temp og tr i løpet av en dag eller to. Pleier du å ha regelmessige sykluser? Lykke til!!

Etter MA har jeg hatt sykluser på 24-34 dager så ikke helt regelmessig vil jeg si.. men aldri så tidlig etter EL hvis det siste krysset stemmer.. og har aldri opplevd så høy temp på tante dagen... jeg håper jeg slipper unna med en liten blødning, hadde gleda meg til å teste til uka:shifty: takk for lykkeønskning!

Har sykluser på 24

Etter MA har jeg hatt sykluser på 24-34 dager så ikke helt regelmessig vil jeg si.. men aldri så tidlig etter EL hvis det siste krysset stemmer.. og har aldri opplevd så høy temp på tante dagen... jeg håper jeg slipper unna med en liten blødning, hadde gleda meg til å teste til uka:shifty: takk for lykkeønskning!

Jeg har også fått helt bananas sykluser etter MA. El på alt fra cd11 til CD18, så jeg må virkelig følge med som hauken på eggets bevegelser. Har gått til innkjøp av en haug med el-tester. Tar ingen sjanser nå, og tenkte starte el-jakten allerede CD9. Bare 5 dager igjen [emoji56]

Jeg har også fått helt bananas sykluser etter MA. El på alt fra cd11 til CD18, så jeg må virkelig følge med som hauken på eggets bevegelser. Har gått til innkjøp av en haug med el-tester. Tar ingen sjanser nå, og tenkte starte el-jakten allerede CD9. Bare 5 dager igjen [emoji56]

Uff det er veldig frustrerende, og spesielt etter en har mistet og bare ønsker å bli gravid igjen! Jeg skal bestille EL tester neste periode jeg også.. kan tydeligvis ikke stole på kroppen, har liksom tenkt at tempen va et ok middel å bruke for å ha litt kontroll:banghead: Får bare se hvordan dette utvikler seg... masse lykke til!!

Tempen blir høyere,håper dette går riktig vei

d40827a5b13661dd1d4f29ab6d94560e.jpg

Ff trenger tre dager med høy temp før den setter kryss. Tipper du får kryss i morgen hvis tempen holder seg høy. Du kan jukse og legge inn forslag til morgendagens temp allerede, så ser du om ff reagerer...
Krevde litt temp justeringer for å få frem rett el dato.
Rett og slett juks[emoji28]
Screenshot_20171015-201243.jpg

hvordan starter man på en ny grafpå FF ? ( har falt helt ut av det å tenkte å begynne å tempe igjen ) og må man ha vip medlemskap for å få kryss på ff ?

hvordan starter man på en ny grafpå FF ? ( har falt helt ut av det å tenkte å begynne å tempe igjen ) og må man ha vip medlemskap for å få kryss på ff ?

Når du registrerer første dag med tr, starter den en ny graf. Det med VIP-greiene vet jeg ikke, for jeg har bare hatt prøve-VIP og nå vanlig VIP, så jeg får kryss...

Helt sant, var det jeg tenkte også. Håpløst egentlig.

Det går sikkert an å overstyre ff, men jeg synes det er litt sjarmis hvordan den analyserer. I forrige runde konkluderte den med el før skikkelig pos el-test. Det er jo stilig, men jeg tror den regnet feil, for plutselig ble lutealfasen 15 dager, mot 12 i syklusen før. Tror ca 13 dager er passende for meg. Blir spennende å se hva den finner på denne måneden. Så lenge det ender med positiv test, må den analysere så mye den gidder [emoji56]

Back
Topp