Vi som temper

Ja, og har testa meg kvar dag med hcg tester. Det er for å sjå om dei er positive heile mnd men det er det ikkje. Gu legen veit ikkje kvifor men meiner at der er egg og dei er ikkje perfekte nok til å bli noe. Men det kan bli noe og som han sa.
Hmm okei. Hvor tidlig har du begynt og teste?

Håper tempdippen i dag betyr eggløsning. Elslim kommer jo vanligvis noen dager før selve el. Satser på at tempen stiger til nye høyder i morgen! [emoji1303]
Takk..hadde eggløsning slim her om dagen...får så og si positiv strimmel tester..men negativ digital tester :/

Har du bilde ?

Disse er fra i går
IMG_20171012_143857-2340x3120.jpg

Denne er fra istad(negativ digital)
IMG_20171013_201436-2340x3120.jpg

Hvor mange tester har du tatt på digital? Hvis dette er første testene dine tror jeg den kan tulle litt. Den ga meg smilefjes uten at streken var like sterk, men det var nest siste test igjen og den merket økning. De andre testene dine ser positiv ut for meg hvertfall.
Kremt...jeg har tatt 1-2 hverdag i 10 dager he he

Haha, da så[emoji85] Jeg ble overrasket over smilefjes på en test jeg anså som negativ, så syns det er rart du ikke får smilefjes med de testene der.

Nå så jeg litt nærmere på de, og teststreken er kanskje ikke like sterk, men rett rundt hjørnet hvertfall!

Nå så jeg litt nærmere på de, og teststreken er kanskje ikke like sterk, men rett rundt hjørnet hvertfall!
Håper det...håper virkelig smilet kommer imorgen

1573FB8C-EA97-427E-8842-CC807847011E.png

Litt forvirra her nå.. Negativ rfsu test tidlig i går dpo 9. Første periode hvor jeg prøver Wild Yam, holder på å trappe ned mot IKM i morgen, men kan den bidra til at tempen min holdes så høyt? Og kan man ha festedipp(doo 9) en annen dag en festeblødning(dpo 7)?

Ser ikke ut som det blir noe el denne gangen heller til tross for fast smiley på torsdag [emoji17]tempen burde jo ha steget en del nå da...

3470de474887608c4a0d24dce140093c.png

Vis vedlegget 234290
Litt forvirra her nå.. Negativ rfsu test tidlig i går dpo 9. Første periode hvor jeg prøver Wild Yam, holder på å trappe ned mot IKM i morgen, men kan den bidra til at tempen min holdes så høyt? Og kan man ha festedipp(doo 9) en annen dag en festeblødning(dpo 7)?
Vet ikke hvordan wildyam vil påvirke, men kan jo tenkes siden det skal stimulere progesteron?

Hvis festeblødning og dipp skulle vært på forskjellige dager ser jeg for meg at dippen kommer først, og så blødningen, i og med det vil ta blodet litt tid å komme ned? Bare en tanke.

Håper noen andre har erfaring og kan svare mer sikkert :)

Kun ut i fra temp kan det jo se ut som om el var på søndag. Tror du det kan være en mulighet?

Jeg hadde symptomer på el da og, men fikk ikke fast smiley på cb digital før nå på torsdag og da var mange av de samme symptomene tilbake. Så vet ikke helt hva jeg skal tro jeg [emoji19] ser jo ikke så veldig lovende ut hvis el skulle vært på torsdag/fredag hvertfall.

Back
Topp