Vi som temper

Her har dere min kurve (lilla) denne mnd, (grønn er fra forrige mnd).
Jeg er på 15 dpo, og jeg har ikke turt å teste enda.:nailbiting:
Har ventet på tr hver dag nå, mye murring i magen, men ingenting.

Har kun tatt en graviditetstest før, og det var ved mitt første barn. Prøver nå på barn nr 2, og jeg vil gjerne holde statistikken.
*håper-håper-håper*

Vedlegg

• 757FC5E0-2A97-4740-BC72-E95E2C68BC4B.jpeg
    757FC5E0-2A97-4740-BC72-E95E2C68BC4B.jpeg
    247,6 KB · Visninger: 117

Har kun tatt en graviditetstest før, og det var ved mitt første barn. Prøver nå på barn nr 2, og jeg vil gjerne holde statistikken.
*håper-håper-håper*
Med så fin graf må du jo teste! :D

Med så fin graf må du jo teste! :D

Vet...men tror jeg vil vente til over helga..
Har ingen tester liggende hjemme, for å forhindre meg i å havne «på kjøret»:bag:

Synes du er flink som greier å vente så lenge :) Når er/var IKM?

Er nå på min andre runde med ff, og i følge den første kurven så har jeg en lutealfase på 12 dager (nå er jeg på 15 dpo). Men tidligere har jeg hatt sykluser på 32-37 dager. Er nå på dag 35, men el kom tidligere enn jeg forventet denne mnd.
Er ganske sikker på el, da jeg både har tempekurven og testet etter el.

Er nå på min andre runde med ff, og i følge den første kurven så har jeg en lutealfase på 12 dager (nå er jeg på 15 dpo). Men tidligere har jeg hatt sykluser på 32-37 dager. Er nå på dag 35, men el kom tidligere enn jeg forventet denne mnd.
Er ganske sikker på el, da jeg både har tempekurven og testet etter el.
Da burde jo tanta vært her allerede om hun skulle kommet. Mye som tyder på at det er en liten spire hos deg :Heartred

Det ser ut til at du er på vei mot nye temp-høyder. Hvis tempen holder seg høy i dagene fremover, får du sikkert kryss med beskjed om at el har vært. Ser du har fått mange hule sirkler. Temper du til forskjellig tid?
okei:) ja våknet av meg selv 0530 og 6 så da tempet jeg da siden jeg skulle på do. vanlighvis så temper jeg 0630. i dag tempet jeg 8 siden jeg skulle senere opp og glemte å sette på vekkeklokke, men kan jo huske å sette på klokke i morgen , og sammenligne :)

Det ser ut til at du er på vei mot nye temp-høyder. Hvis tempen holder seg høy i dagene fremover, får du sikkert kryss med beskjed om at el har vært. Ser du har fått mange hule sirkler. Temper du til forskjellig tid?
det som er rart er at jeg har begynt å spotte litt i dag , det stemmer jo ikle i det hele tatt med den grafen [emoji28]

*håper-håper-håper*

Den kurva der må jo være 2 streker

Arg..nå håper jeg eggløsning kommer snart...og solid smil...
IMG_20171006_125544-2340x2234.jpg
Screenshot_2017-10-06-12-56-10-810x1440.png
IMG_20171006_125544-2340x2234.jpg

*håper-håper-håper*

Ojojoj, ser unektelig veldig lovende ut!! [emoji1303]

FML..

IMG_7273.jpg

Noen som vet hvordan man får Free VIP på FF når man er ny? :) ser at det står at nye medlemmer får det, men ikke hvordan :)

Back
Topp