Vi som temper

Kan noen fortelle meg om det er normalt at temperaturen får et fall før den går opp rundt EL? Hva betyr det i såfall? Var det for sent å legge inn aksjer samme dag som tempen fallt?

Vedlegg

• IMG_1260.PNG
    IMG_1260.PNG
    178,4 KB · Visninger: 107
Kan noen fortelle meg om det er normalt at temperaturen får et fall før den går opp rundt EL? Hva betyr det i såfall? Var det for sent å legge inn aksjer samme dag som tempen fallt?

Der er veldig vanlig med et skikkelig fall i tempen enten på el-dagen eller et par dager før. Deretter stiger tempen markant til nytt nivå 1-2 ganger mellom el og tr/ikm. Det burde gå med aksjer samme dag, men er ikke like sikkert som å ha noen på vakt dagen før.

Hm når jeg tenker meg om kom det kanskje etter et par uker med temping. Et år siden nå, så husker ikke helt.
Tror kanskje jeg fikk det allikevel, men prøvde å trykke på den knappen hvor man kan sammenligne charts, men da måtte jeg oppgradere sto det. Men man kan kanskje ikke se den med sånn prøvegreie? :angelic:

Tror kanskje jeg fikk det allikevel, men prøvde å trykke på den knappen hvor man kan sammenligne charts, men da måtte jeg oppgradere sto det. Men man kan kanskje ikke se den med sånn prøvegreie? :angelic:
Jeg hadde heller ikke 100% adgang, men fikk tilgang til mer enn gratisversjonen. Når prøvetiden var over kjøpte jeg premium.

Hva gjør dere tempedamer når dere jobber natt? (Hvis noen her jobber natt?:) ) jeg har netter nå, å temper da når jeg våkner etter å ha sovet, altså på formiddagen, blir dette feil?

Der er veldig vanlig med et skikkelig fall i tempen enten på el-dagen eller et par dager før. Deretter stiger tempen markant til nytt nivå 1-2 ganger mellom el og tr/ikm. Det burde gå med aksjer samme dag, men er ikke like sikkert som å ha noen på vakt dagen før.
okei, da håper jeg vi ikke var for sent ute.
Klarer liksom ikke å tro at EL var den dagen da alle symptomene på EL først er nå.. hadde ingen symptomer den dagen..

Når jeg går tilbake å ser på syklusene mine tror jeg faktisk jeg har hatt el allerede cd 7 ved noen annledninger, er det mulig å ha el så tidlig?

Opp og ned fjelltopper denne tempen min.. CD 26 og ikke fått bekreftet EL ennå så da gir jeg meg. Gått 1 uke på spray nå og skal i gang med sprøyter 18/10 om ikke blødningen er alt forsinket. Får se hva se sier på kontrollen om 9 dager.

IMG_7277.jpg

Hei, dette er første periode jeg temper, så jeg tenkte å kombinere det med el tester slik at jeg kunne se etter tegn. Begynte å kjenne litt el symptomer bare noen få dager etter tr, men jeg har jo ofte rare sykluser så tenkte ikke så mye på det. Ble likevel overrasket da jeg i dag skulle begynne jakten på el og får blinkende smiley på cb digital første dagen. Har aldri hatt el så tidlig før, pleier normalt å ha sykluser på 30-35 dager. Kan dette bare være et forsøk på el og at det el skjer litt senere?

496c381b2c9656a9be9ed03e0dc965b7.png

Hei, dette er første periode jeg temper, så jeg tenkte å kombinere det med el tester slik at jeg kunne se etter tegn. Begynte å kjenne litt el symptomer bare noen få dager etter tr, men jeg har jo ofte rare sykluser så tenkte ikke så mye på det. Ble likevel overrasket da jeg i dag skulle begynne jakten på el og får blinkende smiley på cb digital første dagen. Har aldri hatt el så tidlig før, pleier normalt å ha sykluser på 30-35 dager. Kan dette bare være et forsøk på el og at det el skjer litt senere?

496c381b2c9656a9be9ed03e0dc965b7.png

Jeg hadde el på CD18 forrige måned og på CD 11 denne runden, så jeg er ikke overrasket... du får teste etter el et par dager til og se om du får fast smil og neg test igjen.

87e27db6ca9b305f3ce45bf6369d6c12.png

Negativ test og bittelitt lyst blod på papiret i morges. Betyr nok dessverre over og ut denne måneden også. Da ser det ut til at ff har telt rett likevel, og at jeg kan forberede meg på tr på mandag. Sukk... ☹️

87e27db6ca9b305f3ce45bf6369d6c12.png

Negativ test og bittelitt lyst blod på papiret i morges. Betyr nok dessverre over og ut denne måneden også. Da ser det ut til at ff har telt rett likevel, og at jeg kan forberede meg på tr på mandag. Sukk... ☹️

Kurven ser jo flott ut, tenk om det er festeblødning. Det er jo lov og håpe. Det hadde vert knas men du kjenner kroppen best.

Jeg hadde el på CD18 forrige måned og på CD 11 denne runden, så jeg er ikke overrasket... du får teste etter el et par dager til og se om du får fast smil og neg test igjen.

Må hvis være vakt hele tiden, jaja blir en travel helg med å få lagt inn aksjer da [emoji12]

Kurven ser jo flott ut, tenk om det er festeblødning. Det er jo lov og håpe. Det hadde vert knas men du kjenner kroppen best.

Har ikke noen gravidesymptomer heller dessverre, så jeg tror ikke jeg er så heldig. I følge kurven, burde en evt festing skjedd 7 dpo da tempen sank, og da er det vel seint med blødning nå...

29778879-A231-48F1-AED5-2C574DDE58BF.jpeg

CD 11 og venter på El. Fikk el slim i går men er så usikker for 2 dager siden, da hadde jeg slim men strekte det til 1,5 cm og lysebrun farge. Kan det ha vert el slim det og ?

20171008_081418.png

Hva skjer a?
Tømme rundingene er pga senere tempetidspunkt på helg[emoji6]
Er det som jeg mistenker el på cd7 enkelte sykluser?

Back
Topp