Vi som temper

Her er min kurve så langt, syntes kanskje eggløsningen var i det tidligste laget, hadde forventa den i dag, men hadde skikkelig eggløsningssmerter for 2 dager siden, så kanskje:) ny i dette her altså :)

Vedlegg

• IMG_0531.PNG
    IMG_0531.PNG
    233,7 KB · Visninger: 112
Kan noen av dere hjelpe meg med å tolke denne? FF klarer ikke å registrere EL, hvorfor? Hadde feber rundt el, men tok jo el-tester[emoji848]
45361a2ee56cfb9232176294289196c6.png

Her er min kurve så langt, syntes kanskje eggløsningen var i det tidligste laget, hadde forventa den i dag, men hadde skikkelig eggløsningssmerter for 2 dager siden, så kanskje:) ny i dette her altså :)

Det er bare å fortsette tempingen. Hvis tempen stiger veldig de neste dagene, så hender det ff ombestemmer seg angående el.

Når synker/stuper kurven hos dere før mensen?

Kan det være fordi du har tempet for få dager før EL?

Jeg fikk opp el registrert når jeg la inn negativ el-test CD11, men den var positiv morgen og negativ kveld (og man kan ikke legge inn to el-test resultater samme dag). Så forsvant el-streken når jeg endret til at den var positiv CD11 og først negativ CD12. Rart!
Men ja, hadde feber de dagene så er kanskje for få dager med temp før el[emoji19]

Kan noen av dere hjelpe meg med å tolke denne? FF klarer ikke å registrere EL, hvorfor? Hadde feber rundt el, men tok jo el-tester[emoji848]
45361a2ee56cfb9232176294289196c6.png
Den vil nok slite å registrere el når du har registrert at du har feber. Ff ser helt bort fra disse temp da.

Den vil nok slite å registrere el når du har registrert at du har feber. Ff ser helt bort fra disse temp da.

Det rare er bare at FF registrerte EL når jeg kun la inn en dag med positiv eltest, istedenfor 2.
Jeg fikk pos test 2 morgener, men den ble negativ kveld dag 2. (og man kan ikke legge inn to ulike el-test resultater samme dag). Så forsvant el-streken når jeg la inn 2 positive dager, og negativ først dag 3. Uten at jeg endret noe for øvrig. Forstå det den som kan[emoji28]

Dere som har tempet en stund: pleier dere å ha tilnærmet lik kurve hver mnd?
Vis vedlegget 233861
Ikke helt lik, men min er litt ujevn og det er den jo hver mnd. Min kurve er preget av endel reisning tidligere som jeg nå ikke skal lenger og da håper jeg min kurve blir mere stabil.
Men fine med ff er den overlappingsfunksjonen på kurvene og der ser jeg et gjenkjennelig mønster hver mnd.

Det rare er bare at FF registrerte EL når jeg kun la inn en dag med positiv eltest, istedenfor 2.
Jeg fikk pos test 2 morgener, men den ble negativ kveld dag 2. (og man kan ikke legge inn to ulike el-test resultater samme dag). Så forsvant el-streken når jeg la inn 2 positive dager, og negativ først dag 3. Uten at jeg endret noe for øvrig. Forstå det den som kan[emoji28]
Hva om du fjerner første positive el testen fra ff? Går det da? Strengt tatt trenger ikke begge å være registrert?

49e2f8484ed0abb56181e087e66a4520.png

Tror fortsatt at ff har satt el to dager for tidlig, men jeg er jo så pokkers utålmodig at jeg har testet i snart en uke allerede. Selvsagt med blanke svar. Håper den ene dippen er en festedip, men med hormonkrøll til tusen i det siste, vet jeg at sjansene er små. Håpet lever så lenge tr ikke har kommet!

Back
Topp