Vi som temper

Det ser ut som den lever sitt eget liv JA. Blir irritert når den blir slik.

Vet ikke om det vil hjelpe, men dersom du går inn på Settings -> Set default values -> Default wakeup time og ser hva som står det, evt endrer, skjer det noe da? Min står på 05.00 siden det er da jeg temper.. ingen anelse om det har noe å si..

Dag 15 meiner den at du Hadde el. Når hadde du positiv el test ?
Hadde positiv el test 24.09, som ble negativ 25.09.
Hvis jeg ikke hadde el før 3 dager etterpå er jeg iallefall ikke gravid nå. :p :(
Men skal sies at denne mnd har vært litt prøvemåned for temping. Har ikke skjønt helt hva jeg skal se etter. Men krysser fingrene likevel :D

Festedipp skal vel komme et sted mellom 5 og 12 dpo, men trenger ikke komme i det hele tatt. Se på skalaen, temperaturen din varierer ikke mye i det hele tatt!
Håper den holder seg der, da! :) IKM om 6 dager :smiley-angelic001

66a697db0d2b73560d4cc7f920657d20.png

7 dpo og begynner å klø i fingra etter å teste. Tror kanskje jeg får tidligtestene i posten dag, så mulig første testen ryker i kveld, men burde nok vente til i morgen tidlig.. har ikke fått noen festedipp da, så vet ikke helt om det er noe å håpe på..

Idiotiske kropp...

IMG_7245.jpg

7 dpo og begynner å klø i fingra etter å teste. Tror kanskje jeg får tidligtestene i posten dag, så mulig første testen ryker i kveld, men burde nok vente til i morgen tidlig.. har ikke fått noen festedipp da, så vet ikke helt om det er noe å håpe på..
Spennende[emoji4]

Du har jo temperatursiktet rettet mot himmelen, så det er absolutt lovende! Heier på tidlig test. Festedip trenger ikke komme før 7-12 dpo, og hvis det er tilfelle for din del, vil testen være negativ nå selv om du ender opp gravid [emoji1303] Lykke til!

Jeg har vært gravid to ganger, og jeg hadde ikke festedip noen av gangene. Så ikke gi opp håpet av den grunn :)

Du har jo temperatursiktet rettet mot himmelen, så det er absolutt lovende! Heier på tidlig test. Festedip trenger ikke komme før 7-12 dpo, og hvis det er tilfelle for din del, vil testen være negativ nå selv om du ender opp gravid [emoji1303] Lykke til!

Hehe, ja håper den bare fortsetter oppover de neste dagene[emoji4] Tipper jeg venter til i morgen tidlig, har time hos gyn for å snakke om oppstart med ivf, så er greit å sjekke før vi skal dit, uansett om det mest sannsynlig er for tidlig å teste[emoji4] takk det samme!

8E279175-A455-40FC-8DFD-6862FD10ACE5.png
Ser ut som en fjellkjede dette, men i dag flyttet krysset seg til da jeg selv mener el var:) eneste kjedelige er å gå fra 5 dpo til 3 dpo:shifty:

8B21C2A3-5A43-4ABA-B9A3-835380454441.png

IMG_7272.jpg

Back
Topp