lusemus 71
Forumet er livet
Aner ikke... den lever sitt eget liv noen ganger [emoji51]
Det ser ut som den lever sitt eget liv JA. Blir irritert når den blir slik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke... den lever sitt eget liv noen ganger [emoji51]
Det ser ut som den lever sitt eget liv JA. Blir irritert når den blir slik.
Hadde positiv el test 24.09, som ble negativ 25.09.Dag 15 meiner den at du Hadde el. Når hadde du positiv el test ?
Håper den holder seg der, da!Festedipp skal vel komme et sted mellom 5 og 12 dpo, men trenger ikke komme i det hele tatt. Se på skalaen, temperaturen din varierer ikke mye i det hele tatt!

Takk for svarHule rundinger kan være dårlig søvn, temp registrering på uvanlig tid ol.
Jeg har abonnement, men det er fordi jeg liker den fulle oversikten[emoji4]

Vet ikke om det vil hjelpe, men dersom du går inn på Settings -> Set default values -> Default wakeup time og ser hva som står det, evt endrer, skjer det noe da? Min står på 05.00 siden det er da jeg temper.. ingen anelse om det har noe å si..
Krysser fingrer og tær[emoji256] [emoji173] [emoji108] [emoji4]![]()
Endelig litt høy temp! Kanskje det er håp denne runden? [emoji12]
![]()
Endelig litt høy temp! Kanskje det er håp denne runden? [emoji12]
Spennende[emoji4]![]()
7 dpo og begynner å klø i fingra etter å teste. Tror kanskje jeg får tidligtestene i posten dag, så mulig første testen ryker i kveld, men burde nok vente til i morgen tidlig.. har ikke fått noen festedipp da, så vet ikke helt om det er noe å håpe på..
Så kjedelig at kroppen ikke samarbeider, klem.[emoji173]
![]()
7 dpo og begynner å klø i fingra etter å teste. Tror kanskje jeg får tidligtestene i posten dag, så mulig første testen ryker i kveld, men burde nok vente til i morgen tidlig.. har ikke fått noen festedipp da, så vet ikke helt om det er noe å håpe på..
Jeg har vært gravid to ganger, og jeg hadde ikke festedip noen av gangene. Så ikke gi opp håpet av den grunn![]()
Jeg har vært gravid to ganger, og jeg hadde ikke festedip noen av gangene. Så ikke gi opp håpet av den grunn![]()
Du har jo temperatursiktet rettet mot himmelen, så det er absolutt lovende! Heier på tidlig test. Festedip trenger ikke komme før 7-12 dpo, og hvis det er tilfelle for din del, vil testen være negativ nå selv om du ender opp gravid [emoji1303] Lykke til!
Vis vedlegget 233773 Ser ut som en fjellkjede dette, men i dag flyttet krysset seg til da jeg selv mener el vareneste kjedelige er å gå fra 5 dpo til 3 dpo
Vis vedlegget 233798