Jeg temper når jeg våkner. Tenker det får være bra nok.er ny på tempingnår på morgen er det best å tempe ? jeg står opp 0630 hver dag , er det tidlig nok ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper når jeg våkner. Tenker det får være bra nok.er ny på tempingnår på morgen er det best å tempe ? jeg står opp 0630 hver dag , er det tidlig nok ?
er ny på tempingnår på morgen er det best å tempe ? jeg står opp 0630 hver dag , er det tidlig nok ?
okeiDet viktigste er at du temper etter du har fått flest mulig sammenhengende timer med søvn, og at du temper med en gang du våkner, uten at du må gå ut av sengen først. Og så bør det være til noenlunde samme tidspunkt hver dag. Om det faste tidspunktet legges til kl 04 eller 08 spiller ingen rolle. Jeg står opp kl 6 på hverdagene, og har satt alarm på 05.58 hver dag. I helgene husker jeg knapt at jeg har vært våken og tempet Lykke til! Vis gjerne grafen til oss andre da, så vi får se resultatet [emoji1303]
okeieneste som er dumt er at jeg pleier å våkne i løpet av natten for å gå på do
Vis vedlegget 233466
har bare tatt tempen i 3 dager , så grafen er ganske kort hehe![]()
ja kan jo prøve på detVeldig bra begynnelse det der da! Hvis du våkner til omtrent samme tidspunkt hver natt, kan du jo vurdere å sette vekkerklokken til rundt det tidspunktet og tisse etter tempingen.
Er så spent på å få kryss og alt det. Pos el-test i kveld, pleier å ha kort lh topp, så tror den er negativ i morgen. Men i så fall, vil tempen være ganske høy i morgen og komme kryss? Eller tar det flere dager før krysset kommer?Første runde med temping fra begynnelsen av syklusEr så spent på å få kryss og alt det. Pos el-test i kveld, pleier å ha kort lh topp, så tror den er negativ i morgen. Men i så fall, vil tempen være ganske høy i morgen og komme kryss? Eller tar det flere dager før krysset kommer?
Vis vedlegget 233482
Gjør ingenting å hoppe til 3 dpo nei!FF trenger tre dager med høy temp før den konkluderer med at el har vært. Sånn sett spennende, for da starter man på 3 dpo [emoji7] og ventetiden blir bittelitt kortere. Men så hender det at ff ombestemmer seg og flytter el-datoen fremover, og da blir man litt furten [emoji13]. Du ligger bare rett bak meg i løypa nå - håper vi havner i juniklubben [emoji1303]
Gjør ingenting å hoppe til 3 dpo nei!![]()
Hvor pleier el å være? Er det første dag med høy temp, sånn som i dag? Så må det være to dager til med høy temp for at den skal bestemme seg?
Slår et slag for feste dipp[emoji108] [emoji1]![]()
Hva er dette for slags tull? Kan det likevel ha vært festesmerter jeg kjente så tydelig i går? Litt vel tidlig for tempen å falle før tr, og altfor seint til å være el. Blir jammen ikke klok på denne kroppens temperaturregulering. Håper tempen stiger igjen i morgen, ellers skjønner jeg i hvertfall ingenting!
Slår et slag for feste dipp[emoji108] [emoji1]
Vis vedlegget 233507
temper jeg feil ? eller er det mulig at den skal svinge sånn ?
har gjort det bortsett fra i dag , da tempet jeg en time senere enn jeg pleier, men hva betyr det at de er huleTemper du til samme tid hver morgen? Ser prikkene er "hule" på de to siste dagene. Da kan det fort bli litt hopp. Kan jo også være starten på stigningen etter EL[emoji4]
Bruker alle her inne tempmåler med 2 desimaler? Har ikke fått kjøpt det enda, går det ann med en desimal?
har gjort det bortsett fra i dag , da tempet jeg en time senere enn jeg pleier, men hva betyr det at de er hule?
Skikkelig dropp i tempen idag (reelt havnet den mellom 36.0 og 36.1 da jeg måtte dobbeltsjekke; ulempen med 1 desimal). Håper det er EL på ferde her i heimen. Spraystart idag så den bør komme raskt om jeg skal ha nytte av den.
Hva tenker dere?
Vis vedlegget 233513