Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Tempen så langt i DPO land, kjenner at trua ikke er så stor lengere, men forstatt et bittebitte lite håp om at det er vår tur nå! [emoji4]
Den blå streken er må....dem.ser ut til å ligge over coverline..16 dpo..blir gal ha haVis vedlegget 231961
Ja..hvite som sne. Lurer på om jeg ikke har hat eggløsning...Den er jo til og med litt oppadgående! Krysser fingrene for at det er et godt tegn. Har du testet?
Altså.. Hva skjer? El slim 5 dpo og en kjempemerkelig graf!
Vis vedlegget 231971
Jo det er vel kanskje det, men alt er så merkelig at jeg tør ikke tro eller håpe på noe som helstEr det ikke akkurat passe tidspunkt for en festedip i tempen? El slimet kan jeg ikke forklare, hvis ikke det i stedet er økt mengde utflod pga liten spire!! Vi ligger veldig likt i løypa. Satser på to streker for oss i løpet av få dager!
Vis vedlegget 231983
Den gjekk rett til buns.
Hehehe... litt bra at vi er flere som prøver å nå frysepunktet. Var litt bekymret før el der et sted på min kurve.
Sjekket andre kurver og der viste det slik og 4 til 6 dager etter kommer el. Spent om det stemmer.
El slim har ikkje meldt sin ankomst.
Kossen går det med deg ?
Det stemmer for min kurve også... du finner den litt høyere opp på siden. Er på 7 dpo i dag, selv om jeg holder 5 dpo som en mulighet også. Dauer snart av utålmodighet! [emoji51]
Skulle stå sove i 9 timer.Vis vedlegget 232026
Kva skjer. Negativ el test i går men sjekka kun i 12 tiden i går, kan få positiv på nokre timer. Ikkje el slim, men som i 9 timer i strekk. Bruker og måle fr 7 til 7:30 men den målingen er kl 7:55. Kan det bli slik utslag ?
![]()
Blæsj! Jeg som gledet meg sånn til å teste 8 dpo i dag. Etter dagens temp har ff bestemt at el flyttes to dager frem. Grrrr... hadde jo en mistanke om det selv da, men altså grrrrr. Skal ta en trøstetest etterpå 6 dpo. [emoji85]
Det ser jo så lovendes ut. Krysser krysser.