Vi som temper

293dd4f901bb9f8f52d80573f81a8a92.jpg

Tempen så langt i DPO land, kjenner at trua ikke er så stor lengere, men forstatt et bittebitte lite håp om at det er vår tur nå! [emoji4]

293dd4f901bb9f8f52d80573f81a8a92.jpg

Tempen så langt i DPO land, kjenner at trua ikke er så stor lengere, men forstatt et bittebitte lite håp om at det er vår tur nå! [emoji4]

Det ser veldig lovende ut da! Veldig morsomt med grafer. Bare så synd det er et helt døgn mellom hver gang man kan tegne neste prikk. Skulle ønske det fantes en bestemt temp-endring sånn 4-5 dager dpo som kunne si noe om man var gravid eller ikke. To uker eller el er umenneskelig lenge å gå på vent...

Vært kjekt med noe sånt ja [emoji4] har litt teste angst etter all prøvinga så er vell bare å vente på IKM å krysse fingrene for at tempen ikke går ned.

Den blå streken er må....dem.ser ut til å ligge over coverline..16 dpo..blir gal ha ha
Screenshot_2017-09-08-06-52-32-810x1440.png

Den er jo til og med litt oppadgående! Krysser fingrene for at det er et godt tegn. Har du testet?
Ja..hvite som sne. Lurer på om jeg ikke har hat eggløsning...

55e3b1302b66997df5d05dd1fa1319cb.png

Rekordhøy temp i dag. Enten er jeg i ferd med å bli syk og få feber, eller så MÅ det jo være et godt tegn? Kommer nok til å fyre av en test i ettermiddag selv om ff ikke har troen ennå [emoji12]

Er det ikke akkurat passe tidspunkt for en festedip i tempen? El slimet kan jeg ikke forklare, hvis ikke det i stedet er økt mengde utflod pga liten spire!! Vi ligger veldig likt i løypa. Satser på to streker for oss i løpet av få dager!
Jo det er vel kanskje det, men alt er så merkelig at jeg tør ikke tro eller håpe på noe som helst :p Vi får krysse fingrene for det!

Sjekket andre kurver og der viste det slik og 4 til 6 dager etter kommer el. Spent om det stemmer.
El slim har ikkje meldt sin ankomst.

Kossen går det med deg ?

Det stemmer for min kurve også... du finner den litt høyere opp på siden. Er på 7 dpo i dag, selv om jeg holder 5 dpo som en mulighet også. Dauer snart av utålmodighet! [emoji51]

IMG_4226.jpg

Kva skjer. Negativ el test i går men sjekka kun i 12 tiden i går, kan få positiv på nokre timer. Ikkje el slim, men som i 9 timer i strekk. Bruker og måle fr 7 til 7:30 men den målingen er kl 7:55. Kan det bli slik utslag ?

dbca94c01c052f1097135af1aa3b50ff.png

Blæsj! Jeg som gledet meg sånn til å teste 8 dpo i dag. Etter dagens temp har ff bestemt at el flyttes to dager frem. Grrrr... hadde jo en mistanke om det selv da, men altså grrrrr. Skal ta en trøstetest etterpå 6 dpo. [emoji85]

Det ser jo så lovendes ut. Krysser krysser.

Takker for kryss!! Jeg drømmer om at noe festet seg 4 dpo og at det er derfor tempen stiger mot nye høyder. Må innrømme at jeg er ganske fascinert av dette tempegreiene. Hååååper jeg får to streker senest onsdag, så jeg kan ta med gode nyheter til kontroll på sykehuset samme dag [emoji1303]

Back
Topp