Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa den skal jo det!Nei den skal oppppppppp.
Vis vedlegget 232335
Detta er heilt feil. Hadde ikkje el slim men det hadde eg søndags morgon i bøtter og span.
Temping er gull. Siste syklus tempet jeg ikke pga vi var i syden..jeg fikk positiv digital eggløsning test..men jeg synes ikke ebay stripen var så positiv som vanlig..men tok det som eggløsning..
Vel...mensen kom ikke og fikk vite idag at jeg ikke er gravid (viste egentlig det)
Men hun kunne se at jeg har hat eggløsning...så det vil si for 7-9 dager siden.
Dermed kommer mensen snart da vi ikke har hat sex siden syden he he..
Hadde jeg bare tempet hadde vi sett at jeg ikke hadde eggløsning..
Men nå er det bare vente pp mensen så satser vi på litt mer kontroll denne gangen![]()
![]()
Ikke lovende utvikling... håper det skyldes at jeg sov med åpent vindu i natt. Note to self: Må skru opp min indre sentralfyring til i morgen! [emoji851]
Håper den hopper opp i morgon. Synest vi har mye like temper. Ligger på rundt 36.40 i CD og el rett rundt 36.60 og fra 5 dpo litt opp i 36.80 området.
Samme her får jeg ikkje positiv test på 7 dpo er det ikkje håp. Alle graviditeter har starta slik med meg, har kun dårlig erfaring med positive tester fra 10 dpo.
Men kroppen er rar så alt kan skje.
Har du testet?Rareste kurven jeg har sett
Vis vedlegget 232438
Tom for tester, men negativ i går 11 dpo, så er nok ingen spire desverre :/Har du testet?
Rareste kurven jeg har sett
Vis vedlegget 232438
Hei, helt ny her, temper bare for å følge med egentlig, venter på mens for oppstart av nytt ivf forsøk men mensen kommer jo aldri...forrige syklus var på 27 dager, noe denne definitivt ikke er...ser de har vurdert eggløsning til mye senere enn jeg trodde det ville ha vært...og ja, selvfølgelig har jeg testet, men bare negativt.
Noen som vil tolke denne?
Vis vedlegget 232459