Vi som temper

Hva skjer? :bored:
IMG_5462.jpg

149f27613e3f253930e0ffa3502bdf3b.png

Temperaturen holder seg passe høy synes jeg. Men håper nesten at det ikke har klaffet denne runden, så jeg slipper den store fallhøyden fra to streker til å miste noen uker senere. [emoji53]

Temping er gull. Siste syklus tempet jeg ikke pga vi var i syden..jeg fikk positiv digital eggløsning test..men jeg synes ikke ebay stripen var så positiv som vanlig..men tok det som eggløsning..
Vel...mensen kom ikke og fikk vite idag at jeg ikke er gravid (viste egentlig det)
Men hun kunne se at jeg har hat eggløsning...så det vil si for 7-9 dager siden.

Dermed kommer mensen snart da vi ikke har hat sex siden syden he he..

Hadde jeg bare tempet hadde vi sett at jeg ikke hadde eggløsning..

Men nå er det bare vente pp mensen så satser vi på litt mer kontroll denne gangen ;)

Temping er gull. Siste syklus tempet jeg ikke pga vi var i syden..jeg fikk positiv digital eggløsning test..men jeg synes ikke ebay stripen var så positiv som vanlig..men tok det som eggløsning..
Vel...mensen kom ikke og fikk vite idag at jeg ikke er gravid (viste egentlig det)
Men hun kunne se at jeg har hat eggløsning...så det vil si for 7-9 dager siden.

Dermed kommer mensen snart da vi ikke har hat sex siden syden he he..

Hadde jeg bare tempet hadde vi sett at jeg ikke hadde eggløsning..

Men nå er det bare vente pp mensen så satser vi på litt mer kontroll denne gangen ;)

Æsj bæsj så kjedelig å miste gullegget! Jeg er hektet på temping etter bare en knapp runde [emoji56]

da09d4c3de2f10194b49f0237ed23998.png

Ikke lovende utvikling... håper det skyldes at jeg sov med åpent vindu i natt. Note to self: Må skru opp min indre sentralfyring til i morgen! [emoji851]

da09d4c3de2f10194b49f0237ed23998.png

Ikke lovende utvikling... håper det skyldes at jeg sov med åpent vindu i natt. Note to self: Må skru opp min indre sentralfyring til i morgen! [emoji851]

Håper den hopper opp i morgon. Synest vi har mye like temper. Ligger på rundt 36.40 i CD og el rett rundt 36.60 og fra 5 dpo litt opp i 36.80 området.

Håper den hopper opp i morgon. Synest vi har mye like temper. Ligger på rundt 36.40 i CD og el rett rundt 36.60 og fra 5 dpo litt opp i 36.80 området.

Godt nytt for meg at jeg kan være normal på noen områder! Håper neste syklus blir litt mer lik min vanlige, men el på CD 14-15, ikke cd18. Og så vil jeg ha to streker på 8 dpo. Ikke et sekund senere. [emoji56]

Samme her får jeg ikkje positiv test på 7 dpo er det ikkje håp. Alle graviditeter har starta slik med meg, har kun dårlig erfaring med positive tester fra 10 dpo.

Men kroppen er rar så alt kan skje.

Samme her får jeg ikkje positiv test på 7 dpo er det ikkje håp. Alle graviditeter har starta slik med meg, har kun dårlig erfaring med positive tester fra 10 dpo.

Men kroppen er rar så alt kan skje.

Jeg har egentlig bare testet etter ikm de gangene jeg har vært gravid, så har sikkert jinxet denne syklusen ved å teste for tidlig [emoji39]. Pleier å lage myyye hcg da, så hadde liksom håpet på pos test litt tidlig. Fortsatt ingen ømme pupper, så det er vel bare å bunkre opp med bind...

Hei, helt ny her, temper bare for å følge med egentlig, venter på mens for oppstart av nytt ivf forsøk men mensen kommer jo aldri...forrige syklus var på 27 dager, noe denne definitivt ikke er...ser de har vurdert eggløsning til mye senere enn jeg trodde det ville ha vært...og ja, selvfølgelig har jeg testet, men bare negativt.
Noen som vil tolke denne?
21741887_10159274805955285_2103993683_o.jpg

Hei, helt ny her, temper bare for å følge med egentlig, venter på mens for oppstart av nytt ivf forsøk men mensen kommer jo aldri...forrige syklus var på 27 dager, noe denne definitivt ikke er...ser de har vurdert eggløsning til mye senere enn jeg trodde det ville ha vært...og ja, selvfølgelig har jeg testet, men bare negativt.
Noen som vil tolke denne?
Vis vedlegget 232459

Hvis jeg skulle tolke den helt fritt, ville jeg satt el ved den første dippen, kalt den neste festedipp og vært svært optimistisk på dine vegne over perfekt trifasisk temp-kurve. Neg test knuser jo imidlertid den tolkningen greit. Kan det være at egget ikke har klart slippet første gang, og at kroppen har gitt det en sjanse til? Du burde definitivt være over i dpo-land eller i det minste ha progesteronstigning nå som tempen er såpass høy. Tipper at du får pos test eller tr om ikke så mange dager. Hold oss oppdatert!!

Back
Topp