Vi som temper

Idag kom det slim med blod når jeg tørket meg,så da kommer vel mensen imorgen hadde virkelig håp
Screenshot_2017-08-01-12-27-36-810x1440.png

IMG_4030.jpg

Slik ser min ut etter 5 timer urolig dagsøvn etter nattevakt.
Kom heim etter nattevakt og har ikkje kjent noen symptomer, alt er borte som jeg har hatt siden 2 dpo. Mistet alt av test trangen, vart lei meg og dårlig magefølelse. Kva skjer ?

Vis vedlegget 230035
Kom heim etter nattevakt og har ikkje kjent noen symptomer, alt er borte som jeg har hatt siden 2 dpo. Mistet alt av test trangen, vart lei meg og dårlig magefølelse. Kva skjer ?
Ser at det er fler dager du har tempet til forskjellige tider,dette kanha noe å si på kurven..men...tempen kan gå mye opp og ned i løpet av de 14 dagene,noen for lite kurver,andre får kjempe hopp. Ikke noe er over får tr kommer...noe jeg har lært at.ikke legg for mye i tempen..men se på helheten

Vis vedlegget 230035
Du er fortsatt godt over coverline, så ikke tenk på det [emoji4] kurven kan bli litt rar når man jobber natt, sånn er det bare!

Tør jeg håpe at den fortsetter opp? Veldig seein stigning da. Hvor mye opp må den for å bekrefte EL? Føler ihvertfall at vi har lagt inn nok aksjer denne syklusen
20170802_072522.png

Idag står det 14 dpo,mulig jeg er 13...
Men...jeg våknet 0430 pga storm her hjemme og sov dårlig fram til 0630 da jeg temper..så jeg tror ikke tempen stemmer idag
Testene vil jeg si er negative (hadde det vært noe burde testene blitt sterkere,negativ digital)
Så da kommer vel tr snart
Screenshot_2017-08-02-07-36-44-810x1440.png
IMG_20170802_073154-2340x3120.jpg
IMG_20170802_073208-2340x3120.jpg

Idag står det 14 dpo,mulig jeg er 13...
Men...jeg våknet 0430 pga storm her hjemme og sov dårlig fram til 0630 da jeg temper..så jeg tror ikke tempen stemmer idag
Testene vil jeg si er negative (hadde det vært noe burde testene blitt sterkere,negativ digital)
Så da kommer vel tr snartVis vedlegget 230053 Vis vedlegget 230054 Vis vedlegget 230055

Jeg ser jo tydelig strek på nederste :woot::woot::woot::woot:
Men dette er vel CB pluss og de er kjent for skyggestreker?
Jeg synes jeg ser strek på den andre også!!:D:D

Jeg ser jo tydelig strek på nederste :woot::woot::woot::woot:
Men dette er vel CB pluss og de er kjent for skyggestreker?
Jeg synes jeg ser strek på den andre også!!:D:D
Det er strek på begge..men cb er kjent for falske streker..og den andre er veldig svak..men jeg kan se noe...
Huff jeg blir gal (og blakk ha ha)

Fikk svar på blodprøve nå..og den lå på 1 :(
Så jeg er ikke gravid...mulig hat kjemisk...

Uffda, vet du at dette betyr at du ikke er gravid? Jeg kan ingenting om slike tester. Er jo mulig at det var skyggestreker, som andre nevnte.
Ja vet ;) men kansje hgc sitter litt igjen..eller mulig skygge falske streker..
Jaja...nå vil jeg bare at mensen skal komme

Pp3. Dagens graf så langt.
Har snakket med stork om å prøve eggløsningssprøyte denne gangen. Skal til gynekolog å bli scannet neste mandag, da er jeg på CD 13. Håper alt ser bra ut :nailbiting:
20170802_121544.png

Jeg er helt ny på dette med temping, og dette er aller første syklus jeg tester det. Betyr de grønne dagene fertil fase? Og lysegrønn el? :)

IMG_4034.jpg

Temp etter 5 timer søvn etter nattevakt. Kjekt med gressklippere rundt i nabolaget.
Har 0,0 symptomer og 0 teste trang.
Magefølelsen er det ikkje oppløftende.
8 dpo.

Ser at det er fler dager du har tempet til forskjellige tider,dette kanha noe å si på kurven..men...tempen kan gå mye opp og ned i løpet av de 14 dagene,noen for lite kurver,andre får kjempe hopp. Ikke noe er over får tr kommer...noe jeg har lært at.ikke legg for mye i tempen..men se på helheten

Takker skal prøve og sjå vekk fra tempen og føle kva kroppen sier.

Tror ikke helt på det, det er så lite stigning. Ser på deres grafer, de gjør et mye større hopp opp.. Jeg har nok jukset litt og presset tungen mye ned slik at det blir skikkelig tett rundt termometeret. Tipper tempen går ned igjen i morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20170803-071248.jpg
    Screenshot_20170803-071248.jpg
    471,3 KB · Visninger: 75
Back
Topp