Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at det er fler dager du har tempet til forskjellige tider,dette kanha noe å si på kurven..men...tempen kan gå mye opp og ned i løpet av de 14 dagene,noen for lite kurver,andre får kjempe hopp. Ikke noe er over får tr kommer...noe jeg har lært at.ikke legg for mye i tempen..men se på helhetenVis vedlegget 230035
Slik ser min ut etter 5 timer urolig dagsøvn etter nattevakt.
Kom heim etter nattevakt og har ikkje kjent noen symptomer, alt er borte som jeg har hatt siden 2 dpo. Mistet alt av test trangen, vart lei meg og dårlig magefølelse. Kva skjer ?
Du er fortsatt godt over coverline, så ikke tenk på det [emoji4] kurven kan bli litt rar når man jobber natt, sånn er det bare!Vis vedlegget 230035
Slik ser min ut etter 5 timer urolig dagsøvn etter nattevakt.
Kom heim etter nattevakt og har ikkje kjent noen symptomer, alt er borte som jeg har hatt siden 2 dpo. Mistet alt av test trangen, vart lei meg og dårlig magefølelse. Kva skjer ?
Idag står det 14 dpo,mulig jeg er 13...
Men...jeg våknet 0430 pga storm her hjemme og sov dårlig fram til 0630 da jeg temper..så jeg tror ikke tempen stemmer idag
Testene vil jeg si er negative (hadde det vært noe burde testene blitt sterkere,negativ digital)
Så da kommer vel tr snartVis vedlegget 230053 Vis vedlegget 230054 Vis vedlegget 230055

Det er strek på begge..men cb er kjent for falske streker..og den andre er veldig svak..men jeg kan se noe...Jeg ser jo tydelig strek på nederste
Men dette er vel CB pluss og de er kjent for skyggestreker?
Jeg synes jeg ser strek på den andre også!!![]()
Idag står det 14 dpo,mulig jeg er 13...
Men...jeg våknet 0430 pga storm her hjemme og sov dårlig fram til 0630 da jeg temper..så jeg tror ikke tempen stemmer idag
Testene vil jeg si er negative (hadde det vært noe burde testene blitt sterkere,negativ digital)
Så da kommer vel tr snartVis vedlegget 230053 Vis vedlegget 230054 Vis vedlegget 230055
Fikk svar på blodprøve nå..og den lå på 1
Så jeg er ikke gravid...mulig hat kjemisk...
Ja vetUffda, vet du at dette betyr at du ikke er gravid? Jeg kan ingenting om slike tester. Er jo mulig at det var skyggestreker, som andre nevnte.

Ser at det er fler dager du har tempet til forskjellige tider,dette kanha noe å si på kurven..men...tempen kan gå mye opp og ned i løpet av de 14 dagene,noen for lite kurver,andre får kjempe hopp. Ikke noe er over får tr kommer...noe jeg har lært at.ikke legg for mye i tempen..men se på helheten
Du er fortsatt godt over coverline, så ikke tenk på det [emoji4] kurven kan bli litt rar når man jobber natt, sånn er det bare!