Vi som temper

Det er jo helt vilt hvor like de er! [emoji23] Den streken kom kanskje ikke som noen kjempeoverraskelse? [emoji12] Sier forsiktig gratulerer!
Utrolig spesielt :o hehe
Ikke kjempeoverrasket, men har ikke turt å håpe for mye. Helt greit med sen EL om spira klorer seg fast :)

Tok en EL-test nå for moroskyld siden jeg har fler igjen [emoji14]

Før frist
e22b6fc219150070fbc96e06ec28b013.jpg

Etter frist
e0f66c713714e375aa63dc042d31aafa.jpg

Hvilken temp.måler bruker dere? Tenkte jeg skulle begynne å tempe. Eneste måten føler jeg å få en oversikt over syklusen min. Har hatt to sykluser etter fødsel i april 2016. Fant ut at lutealfasen min må være nesten under en uke[emoji85]

Hvilken temp.måler bruker dere? Tenkte jeg skulle begynne å tempe. Eneste måten føler jeg å få en oversikt over syklusen min. Har hatt to sykluser etter fødsel i april 2016. Fant ut at lutealfasen min må være nesten under en uke[emoji85]
Jeg har makesure sitt basaltermometer [emoji4]

Jeg har basaltermometer fra babyplan :)

Opp igjen i dag, 36.08 under tungen. Kontrollsjekket med basaltermometer rektalt, 36.41. Tror jeg sender en mail til produsenten og spør hva jeg skal gjøre
I mellomtiden fortsetter jeg å lage fjellformasjoner.
Screenshot_20170731-073554.jpg

IMG_4021.jpg

Holder seg der opp. Så fram til fredag blir det ikkje rette tempen. Blir tatt etter nattskift søvnen. Lørdag blir det rette Temp og tid igjen. Får vel ikkje med med dippet jeg da. Kroppen er begynt og gi signal at det ikkje gjekk denna gangen heller. Den har så forb...a rett og.

Opp igjen i dag, 36.08 under tungen. Kontrollsjekket med basaltermometer rektalt, 36.41. Tror jeg sender en mail til produsenten og spør hva jeg skal gjøre
I mellomtiden fortsetter jeg å lage fjellformasjoner.
Vis vedlegget 229964
Det er jo helt etter boka at rektal måling ligger ca en halv grad over den orale. Synes heller ikke kurven din er spesielt taggete, med unntak av helt i starten er den egentlig ganske jevn og fin. Men ingen EL ennå, da. [emoji53]

Back
Topp