Blæh, det var jo ikke det som skulle skje!Vel.. man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer nå
Vis vedlegget 229708
Tanta kommer vel i dag eller i morgen tenker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæh, det var jo ikke det som skulle skje!Vel.. man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer nå
Vis vedlegget 229708
Tanta kommer vel i dag eller i morgen tenker jeg.
Det ser mistenkelig ut som om du ikke har hatt eggløsning altså.. [emoji17]Jeg forstår ingenting. Temper med ladycomp slik at den også kan tolke etterhvert. Måler under tungen da det er der LadyComp sier man skal måle.
CD 12 og 13 er målt senere enn de andre pga nattevakt og soving etterpå. En temp mangler pga. tur på byen.
Hvorfor så lav temp? Og nå forstår jeg hvorfor de to forrige syklusene var 39 og 84 dager ☹
Det ser mistenkelig ut som om du ikke har hatt eggløsning altså.. [emoji17]
Oral måling gir lavere temp enn vaginalt eller rektalt. Akkurat hvor tempen ligger spiller ingen rolle (det kan også variere litt fra syklus til syklus), det er helheten og det bifasiske mønsteret man er ute etter.Det er det jeg mistenker også. Men hva tenker du om den lave tempen? ☹ måler jo helt ned til 35.84...
Oral måling gir lavere temp enn vaginalt eller rektalt. Akkurat hvor tempen ligger spiller ingen rolle (det kan også variere litt fra syklus til syklus), det er helheten og det bifasiske mønsteret man er ute etter.
Du har jo ikke så store svingninger på kurven din, så det ser greit ut sånn sett, men ingen EL ennå dessverre. [emoji20]
Det er såå kjedelig. Kun hatt 3 menstruasjoner siden januar, og den siste som kom var etter en Primolut kur i forsøk på å "lure" kroppen i gang. Syklusen før var altså 84dager.
Lurer på når jeg skal ta kontakt med legen..
Jeg hadde tatt kontakt med legen med en gang istedenfor å plages med usikkerheten..Det er såå kjedelig. Kun hatt 3 menstruasjoner siden januar, og den siste som kom var etter en Primolut kur i forsøk på å "lure" kroppen i gang. Syklusen før var altså 84dager.
Lurer på når jeg skal ta kontakt med legen..