Vi som temper

Det er jo helt etter boka at rektal måling ligger ca en halv grad over den orale. Synes heller ikke kurven din er spesielt taggete, med unntak av helt i starten er den egentlig ganske jevn og fin. Men ingen EL ennå, da. [emoji53]
Takk for svar. Følte bare for å kontrollmåle, klarte ikke helt å se at det skulle være normalt med så lav temp, men det var det visst.

Takk for svar. Følte bare for å kontrollmåle, klarte ikke helt å se at det skulle være normalt med så lav temp, men det var det visst.
Når man måler oralt er det helt innafor med så lav temp. Men har du ofte problemer med lange sykluser eller manglende EL?

Surt når det blir slik. Sliter du med å få eggløsning ?
Jeg sluttet på pillen i januar. Hadde bortfallsblødning, og fra den begynte til ordentlig mens kom tok det 34 dager. Neste syklus var 39, og så 84. Siste syklus tok jeg Primolut i forsøk på å lure kroppen i gang. Nå er jeg på dag 30. Så jeg har egentlig bare hatt mensen 2 ganger siden pilleslutt. Vet ikke om jeg skal regne med den jeg fikk etter Primolut.

Når man måler oralt er det helt innafor med så lav temp. Men har du ofte problemer med lange sykluser eller manglende EL?
Lange sykluser ja. Dette er nytt etter pilleslutt. Gått på pille/p-stav i 3.5 år. Før det hadde jeg stabile sykluser, nesten så stabilt som 28 dager..

Lange sykluser ja. Dette er nytt etter pilleslutt. Gått på pille/p-stav i 3.5 år. Før det hadde jeg stabile sykluser, nesten så stabilt som 28 dager..
Æsj så kjedelig. Men hvis du har hatt normale sykluser før er det vel håp om at de vil bli normale igjen, bare sykt kjipt at det skal ta sånn tid!

[emoji7][emoji7][emoji7]
a7cc8219ebf91080637c9a48f6cc18f2.jpg

Positiv digital i dag [emoji173]
1a1706d04232d2f6337ffeb11ce02d81.jpg

Gratulerer ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

IMG_6889.jpg

Gratulerer! [emoji119]
Jeg er så fascinert av de kurvene dine, altså! Jeg har vært gravid tre ganger, men mine gravidkurver er ikke så like.
Takk :)
Ja, helt fantastisk like. Det vek litt i dag da [emoji14]
0ead83e316d590fdbdffcc8b57a8a5f3.jpg

Og de er helt annerledes enn min første gravidgraf.

Tempen min oppfører seg rart denne pp. Opp og ned, opp og ned og lager fjelltopper. De fire siste er tatt nøyaktig til samme tid, med samme antall timer søvn. Eller, jeg tror jeg var oppe på do en eller annen gang før jeg tempet i dag (var ikke helt våken nei :p ). Jaja, forrige pp hadde den et stup 7 dpo, og denne gangen lager den fjelltopper. Variasjon er fint? De to første tempene i DPO-land er tatt tre kvarter før tiden begge to. Våkna dessverre så tett på tempealarmen og var innmari do-trengt, og måtte bare tempe da.
499f963f504480c77794642fa6926f8b.jpg

Kanskje du går og brygger på en liten friskus som liker fjellturer?

Kanskje du går og brygger på en liten friskus som liker fjellturer?

Er nok dessverre bare kroppen som herjer litt, for her dukker nok tr opp i morgen om ikke det skjer et under. Negativ tidligtest senest i dag (er bare 9 dpo, men en smule for kort lutealfase).

Dagens tempskjema, der jeg tempa en time tidligere enn de siste dagene:
0b310d3fb9db7521a79bdae60e3a4592.jpg

Blir en fin fjellkjede det når tempen stuper.

IMG_6890.jpg

Wuhu, en dag lengre lutealfase denne mnd!
35e430973c0b6e501aa395d10de01a36.jpg

Har du tatt ny test?

Jupp, ikke utslag på dem. Tok flere for sikkerhetsskyld. :p Spotter også så er nok bare at lutealfasen for en gangs skyld er tosifra.

Back
Topp