Vi som temper

Vis vedlegget 229582

10/11 dpo. Høyeste temp så langt i syklusen.

OG jeg tok en babyplan graviditetstest i morges. Det var en svaaaaaaaak strek innen tidsfristen. Men så svak at man måtte studere den nøye før å se. Vises veldig dårlig på bilde også. Men det er jo helt sikkert bare en skygge! Æsj, jeg har fått opp forhåpningene nå (var innstilt på at det ikke hadde klaffet)
Håper den blir sterkere :D får vi se bilde av testen? :)

Vis vedlegget 229582

OG jeg tok en babyplan graviditetstest i morges. Det var en svaaaaaaaak strek innen tidsfristen. Men så svak at man måtte studere den nøye før å se. Vises veldig dårlig på bilde også. Men det er jo helt sikkert bare en skygge! Æsj, jeg har fått opp forhåpningene nå (var innstilt på at det ikke hadde klaffet)

Skulle trykke tommel opp men traff tommel ned.

20170721_063327_001_crop_672x597.jpg
20170721_092644_crop_532x532.jpg

Hvis dere klarer å se noe har det e godt streksyn. :D
Ser ingenting på bildene selv. Men så godt streken i virkeligheten :woot:

b573f8341f90c104dfac16eca91da0ce.jpg

De siste tre dagene har jeg tempet en time seinere enn vanlig. Det har ikke så mye å si hos meg egentlig, da er jeg mer påvirket av romtemperaturen og antall timer søvn. Blir nok en syklus på 27 dager denne gangen tenker jeg. Skal sove i telt fra i dag til i morgen, og er spent på hva det gjør med tempen. Tenkte å tempe litt tidligere pga jeg blir så påvirket av varme, så bedre å tempe før sola har kommet opp. Ev. at vi finner en plass som er i skygge på morgenen. Og så gjenstår det å se om jeg får sovet sammenhengende i 3 timer da. :p

Vis vedlegget 229582

Jeg tror du er gravid, jeg. Magefølelsen sier så. Og charten din sier så. Fin festedipp på 6dpo, og så har tempen klatret opp. Er du ikke gravid, så ville det ikke kommet en svak strek på testen overhodet.

Nå er det bare å holde seg på matta og ikke noe party til helga ;)

Jeg tror du er gravid, jeg. Magefølelsen sier så. Og charten din sier så. Fin festedipp på 6dpo, og så har tempen klatret opp. Er du ikke gravid, så ville det ikke kommet en svak strek på testen overhodet.

Nå er det bare å holde seg på matta og ikke noe party til helga ;)

Ååååå, du hørtes ganske sikker ut i din sak:nailbiting: så jeg tok en test etter å ha holdt meg i 5 timer.
20170721_182641_001_crop_597x597.jpg

Ikke så veldig oppløftende, CB early er jo kjent for svake skyggestreker :joyful:
Er det noen som ser?
spent på temp og test i mårra!

Utifra EL-smerter osv så er jeg 4dpo, men greit å gå etter 3 og :)
Endelig er ihvertfall EL bekreftet:D
65c6cf39bac64a5947c14cd1c089845a.jpg

Endelig kom krysset ;)
Screenshot_2017-07-22-08-52-22-810x1440.png

20170722_113428.png

Dagens temp.
Måtte selvfølgelig teste i dag også. Hadde verdens mest konsentrerte morgenurin da jeg sov i 10 timer. Oh well.. clearblue early hadde samme diffuse skygge som sist. Og babyplanstrimmel var supernegativ. Har belaget meg på at dette ikke går veien, nå må bare tanta komme så jeg kan starte på ny pp:happy:

IMG_4840.PNG

Pp10 - 12 Dpo. Negativ test.

Ingen tvil om hva som har skjedd her! Lenge siden jeg har hatt et såpass til temphopp, i mai og juni lista tempen seg rolig oppover. [emoji14]
6ab73c93650f01fe95ec3ba9c30c6ab6.jpg

Back
Topp