Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temper du forsatt til forskjellige tider? Og med lite søvn?Lei...
![]()
Disse er tatt til samme tid stort sett. Litt dårlig søvn natt til i går bare, for vi var på fest på lørdag, så det kan være grunnen til høyere temp.Temper du forsatt til forskjellige tider? Og med lite søvn?

Ingen i som temper som vet noe om dette?
Det var snakk om ca. 0.20 grader ned..
Tenker at denne ser helt normal ut. Det er varierende hvordan tempen ser ut i dpo-land og ellers i syklusen. Mine grafer har aldri sett like ut fra den ene syklusen til den andre. Så det er umulig å si noe.![]()
Noen som tenker noe om denne? Tempen er lik de andre pp mine i starten, men etter den droppen på 6dpo har den ligget så lavt. Andre pp har den vært 37.1 ca, før den har stupt ned før tr. Testenvar blenda i går.
Vis vedlegget 229368
Pp10 -7dpo
Ja fornøyd med det!Oi, det var hoppet sitt!
Snik dere unna og styr på en annen plass enn senga? [emoji87]Er på ferie og deler rom med annen familie så jeg har ikke tempet på en uke [emoji85] så her her er det ikke godt å si når EL er/har vært.
EL er forventet denne helgen, men blir dårlig med aksjer. Sånn blir det på ferie [emoji12]
Måler du under armen da?Tror den temp måleren min e ødelagt o ska jo ikke variere så mye. Idag måres på min var tempen 35.8 å varierte kvar gong eg prøvde.
Prøvde en annen nå å den gir fast temp på 37,4 hver gang.
Takk for svar.Tenker at denne ser helt normal ut. Det er varierende hvordan tempen ser ut i dpo-land og ellers i syklusen. Mine grafer har aldri sett like ut fra den ene syklusen til den andre. Så det er umulig å si noe.
Håper det er en festedipp.

Vis vedlegget 229423
Hva tror dere om tempen?
Kan det være festedipp? *håpe håpe*
Den er jo ikkje så veldig markant i forhold til mange andre sine. Min brukte liksom 2 dager på å bli lav![]()