Vi som temper

ja da kan det jo virke sånn [emoji14] vi får krysse fingrene og satse på det :D Det er så merkelig når du er her inne å snakker med alle dere herlige damer. Blir jo like engasjert i deres testing som min egen :P

Gleder meg til reaksjonen til sjefen evnt [emoji14] haha
Man blir jo litt kjent med hverandre da, og det er godt å snakke med noen som er like engasjert :D hehe
Hadde kanskje ikke vært like engasjert om jeg ikke var her inne, men syns det er veldig fint å dele erfaringer og kunne støtte hverandre i prosessen :D håper jeg kan joine Marsgruppa ♡

Tror egentlig jeg gir opp grafen litt denne pp jeg [emoji14] får bare fortsette testegalskapen og se om/når tr dukker opp [emoji23] [emoji23] [emoji23]

åååh så spennende, krysser fingrene for deg og at det er en liten morell i magen din <3

OJ! jeg trodde jeg hadde gjevn temp denne pp, men hahahahaha i got nothing on you :P

Jeg har måttet dobbeltsjekke hver måling, at det ikke var den fra dagen før, siden de var så like, men det var det jo ikke. Skjønner ikke hvordan det er mulig, temper til og med i munnen[emoji12] da trodde jeg ikke den kunne bli så jevn.. men er jo litt morro da[emoji16]

Dette ser ikke lovende ut...

dabd84d6f8d36e35055eeb02294858ac.png

Vil man alltid få (eller må få) en dip før eggløsning?

Gikk ned igjen idag. Aner virkelig ikke hva som stemmer av grafene.
Jeg la jo inn de originale målingene mine igjen, og den i dag er tatt bare 20 min senere enn den i går.

4473aa50fd0de9dce4728d83f9a5cbe0.jpg

Arg..det virker som fertilety friend er nede..får ikke logget på eller kommet på nettsidene dems..noen andre som ikke får lommet inn?:angry5:smiley-angry017f

Avhengig av appen..neeeei da:happy

IMG_1590.jpg

Tempen er veldig høy, men formen er veldig dårlig (feber i går når jeg la meg), så mistenker at det kan ha noe å si. Kjipe er at dagene går enda saktere når en er syk :p

Dagens temp. Litt usikker på dpo, men er vel 8-10
eeb1c47260a4a51952e322846fab4abe.jpg

Sjekk dippen, da - det må jo være et godt tegn!
Vurderer å stikke innom apoteket å kjøpe en Lloyds test [emoji14] De skal visstnok ha sensitivitet på 10. Her hjemme har jeg bare 25 [emoji14]

Back
Topp