Vi som temper

Jaha, bare å vente på tr da [emoji26] 5 dpo er ikke akkurat noe å skryte av.
69dc089ddc53c1e20537b9cce6009440.png

..

Last edited:
Da er det bare å vente å se nå da :D
Overlay med forrige gravidgraf om jeg legger inn EL i går. Ikke sååå ulikt mønster foreløpig?

9b3a1f8088832b9dee505ec756800dd1.jpg

Yes! Endelig! [emoji4]
b2a4cd6e545ed631bd1c2a6e967c42d1.png

Endelig fikk jeg et fast kryss! Hipp hurra! [emoji4] men typisk nok har vi ikke lagt inn så maange aksjer denne gangen grunnet diverse... men er jo lov å håpe *krysse fingrene * [emoji56]

Noen som kan forklare meg?:p
d8a6ca1dec6d971600e07e067626293e.png

Tempen så langt i dpoland. Men ser de starter nedtelling fra CD 34, men hvorfor er 2 tallet grønt?:p

Ingen tr så langt, tappen er lukket og låst og høyt - så tror ikke den kommer heller [emoji23] så håper det er festedip jeg har [emoji173]️

Noen som kan forklare meg?:p
d8a6ca1dec6d971600e07e067626293e.png

Tempen så langt i dpoland. Men ser de starter nedtelling fra CD 34, men hvorfor er 2 tallet grønt?:p

Ingen tr så langt, tappen er lukket og låst og høyt - så tror ikke den kommer heller [emoji23] så håper det er festedip jeg har [emoji173]️

Det grønne 2-tallet er når du realistisk sett kan teste og få korrekt svar om du er gravid eller ei :)

Hvordan er det om manikke får tempet alle dager etterel?har det noe å si?minsten har tulla litt så har ikke fått tempet hver dag:/

Det går helt fint. Viktigste er jo tempen når du nærmer deg IKM, ellers ser du ikke om tanta kommer eller om tempen forholder seg høy. Men de fleste bruker jo tempen mest for å få kartlagt EL ;) Her har jeg vel droppet 3 av 10 dager etter EL grunnet sykdom og at jeg var bortreist. Går helt fint det :)

Det går helt fint. Viktigste er jo tempen når du nærmer deg IKM, ellers ser du ikke om tanta kommer eller om tempen forholder seg høy. Men de fleste bruker jo tempen mest for å få kartlagt EL ;) Her har jeg vel droppet 3 av 10 dager etter EL grunnet sykdom og at jeg var bortreist. Går helt fint det :)
Okai godt å høre, har blitt vekka en time før temp tid. Er på hytta men satser på at det går seg til:p

Tenkt feil (måtte legge inn en "falsk" temp dag 18 når jeg ikke fikk tempet) og er nok bare 10 dpo. Blir spennende å se hva tempen imorgen sier, men antar den dropper under coverline med påfølgende mensen. Har litt den følelsen nå.

IMG_6569.jpg

Ser ihvertfall ut som det ikke er noen tvil lengre. Har ikke vært helt i form de siste par dagene da, og i natt våknet jeg av noen intense smerter i livmorområdet. Litt rielignende egentlig :o noen som vet om man kan få slike smerter ved evnt urinveisinfeksjon?

f198afe8f11fd76a404813f07049aa6e.jpg

3f98513e13638d6d94594abf6291ac98.png

Opp gikk det ;) 6 dpo i dag. Snuppa har vært veldig urolig i natt. Så sovna ikke skikkelig før 04:30 ca og tempet kl 7. Varmt i rommet i tillegg. Tempen viste 36,75, men jeg kuttet den ned litt. Vet i alle fall at den gikk opp ;)

Okai godt å høre, har blitt vekka en time før temp tid. Er på hytta men satser på at det går seg til:p
Bare å ta tempen en time før da. Er ikke store forskjellen på grafen. Tror regelen for justering var 0,05 pr halvtime? Altså ta fra 0,05 om du står opp sent, legg på om du står opp tidlig. Eller bare legg inn det du måler, resultatene i grafen kan fint leses av uansett.

Back
Topp