Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! Endelig! [emoji4]
![]()
Endelig fikk jeg et fast kryss! Hipp hurra! [emoji4] men typisk nok har vi ikke lagt inn så maange aksjer denne gangen grunnet diverse... men er jo lov å håpe *krysse fingrene * [emoji56]
Dagen før EL er jo helt optimalt, blir ikke stort bedre enn det. [emoji4]Yes! Endelig! [emoji4]
![]()
Endelig fikk jeg et fast kryss! Hipp hurra! [emoji4] men typisk nok har vi ikke lagt inn så maange aksjer denne gangen grunnet diverse... men er jo lov å håpe *krysse fingrene * [emoji56]
Noen som kan forklare meg?
![]()
Tempen så langt i dpoland. Men ser de starter nedtelling fra CD 34, men hvorfor er 2 tallet grønt?
Ingen tr så langt, tappen er lukket og låst og høyt - så tror ikke den kommer heller [emoji23] så håper det er festedip jeg har [emoji173]️
Hvordan er det om manikke får tempet alle dager etterel?har det noe å si?minsten har tulla litt så har ikke fått tempet hver dag:/
Okai godt å høre, har blitt vekka en time før temp tid. Er på hytta men satser på at det går seg tilDet går helt fint. Viktigste er jo tempen når du nærmer deg IKM, ellers ser du ikke om tanta kommer eller om tempen forholder seg høy. Men de fleste bruker jo tempen mest for å få kartlagt ELHer har jeg vel droppet 3 av 10 dager etter EL grunnet sykdom og at jeg var bortreist. Går helt fint det
![]()
Okai godt å høre, har blitt vekka en time før temp tid. Er på hytta men satser på at det går seg til![]()
Ååå det visste jeg ikke, fantastisk! Tusen takkOm du temper før du pleier er det bare å legge inn tempen her: http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Veldig sjeldent jeg får tempet kl 7 som jeg pleier (våkner som regel før den tid).
Det grønne 2-tallet er når du realistisk sett kan teste og få korrekt svar om du er gravid eller ei![]()
Bare å ta tempen en time før da. Er ikke store forskjellen på grafen. Tror regelen for justering var 0,05 pr halvtime? Altså ta fra 0,05 om du står opp sent, legg på om du står opp tidlig. Eller bare legg inn det du måler, resultatene i grafen kan fint leses av uansett.Okai godt å høre, har blitt vekka en time før temp tid. Er på hytta men satser på at det går seg til![]()