Vi som temper

Hva tenker dere om denne charten her?? Jeg er ikke så inn i tempingen....

Vedlegg

• Screenshot_20170513-201239.jpg
    Screenshot_20170513-201239.jpg
    522,7 KB · Visninger: 109
IMG_4188.PNG
Pp8 - 5 Dpo:
Våknet til et skikkelig tempdropp i dag. Under coverline og greier...hva skjer? Jeg kan ha sovet med munnen åpen, og det var kaldt på rommet.. ellers vet jeg ikke.

Ingen tvil om hva som skjer her :(

IMG_6219.jpg

Kroppen skal ha skryt for at den holder en jevn temperatur. Men det er også alt. [emoji16]
e5462e97fb4a935d8a583d8eaeea8918.jpg

Tempen bruker å holde seg rundt 37 i dpo land til vanlig.

IMG_3528.PNG
IMG_3528.PNG
Nå tror jeg FF har bomma litt... går ikke an at jeg har hatt EL nå... men de andre syklusene har jeg tempa under armen, men denne perioden har jeg tempa under tunga, så det er kanskje derfor det har blitt sånn?

Noen som vet hvilken side hvor man kunne endre på tempen viss den ble tatt forsent? :)

Noen som vet hvilken side hvor man kunne endre på tempen viss den ble tatt forsent? :)
Tempen stiger ca 0,1 °C per time (når du sover, vel og merke), så om du tempet en time for sent trekker du fra 0,1, en halvtime for sent trekker du fra 0,05, osv. Men det anbefales ikke å legge inn korrigert temp, legg inn det du faktisk målte, og skriv heller den korrigerte tempen som et notat.

Liker ikke:( Føler med deg....håper spiren sitter neste gang!! når er neste ivf?

Grunnet kluss med lengden på syklusen (trodde neste tante skulle komme starten av juni) så blir det ikke før i august dessverre. Letrozol de neste to syklusene.

Back
Topp