Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser lovende ut den! Holder seg høy og fin.Hva tenker dere om denne charten her?? Jeg er ikke så inn i tempingen....
Vis vedlegget 225400 Pp8 - 5 Dpo:
Våknet til et skikkelig tempdropp i dag. Under coverline og greier...hva skjer? Jeg kan ha sovet med munnen åpen, og det var kaldt på rommet.. ellers vet jeg ikke.
Kan det være festedipp, tro?Spennende å se om den stiger igjen i morgen!
![]()
Denne:http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.phpNoen som vet hvilken side hvor man kunne endre på tempen viss den ble tatt forsent?![]()
Har du bilde av grafen?Vis vedlegget 225416 Vis vedlegget 225416
Nå tror jeg FF har bomma litt... går ikke an at jeg har hatt EL nå... men de andre syklusene har jeg tempa under armen, men denne perioden har jeg tempa under tunga, så det er kanskje derfor det har blitt sånn?
Tempen stiger ca 0,1 °C per time (når du sover, vel og merke), så om du tempet en time for sent trekker du fra 0,1, en halvtime for sent trekker du fra 0,05, osv. Men det anbefales ikke å legge inn korrigert temp, legg inn det du faktisk målte, og skriv heller den korrigerte tempen som et notat.Noen som vet hvilken side hvor man kunne endre på tempen viss den ble tatt forsent?![]()
Har du bilde av grafen?![]()

Æsj så kjedelignå må det snart bli deres tur!!
Gode klemmer <3
Så kjedeligSender deg en varm klem
![]()
Liker ikkeMensen...
Sender deg masse gode tanker ❤❤Mensen...
Liker ikkeFøler med deg....håper spiren sitter neste gang!! når er neste ivf?