Vi som temper

Nei, jeg temper under armen
Det forklarer jo saken, det blir altfor unøyaktig. Det beste er å tempe vaginalt (eller rektalt, det går for det samme), evt oralt. Hvis du passer på å varme termometeret litt før du måler, og måler på samme sted i munnen hver dag kan det funke bra å tempet oralt. Hvis du ofte sover med åpen munn kan det derimot bli store svingninger.

Dagens temp...
edd530b8b25218d99769df8b2b9ea438.png

Det forklarer jo saken, det blir altfor unøyaktig. Det beste er å tempe vaginalt (eller rektalt, det går for det samme), evt oralt. Hvis du passer på å varme termometeret litt før du måler, og måler på samme sted i munnen hver dag kan det funke bra å tempet oralt. Hvis du ofte sover med åpen munn kan det derimot bli store svingninger.
Jeg tror de store svingningene skyldes det lave stoffskiftet mitt og. Da har man større problemer med regulering av kroppsvarmen[emoji12] [emoji15]

IMG_1008.jpg

Rare grafen.. :confused: Måtte fjerne temp på fredag, da jeg var oppe og gikk før måling. Får derfor stiplet kryss. Men, hvis jeg prøver å legge til samme temp på fredag som jeg hadde torsdag, blir krysset borte? Ikke hatt noen symptomer på EL denne PP og Ovia sier det egentlig var i går. Hva skjeer? :shifty:

Ikke sant ;) Er i pp 13 nå så det har jo blitt en del negative tester så langt!

Ser den. Her har jeg hatt få positive tester på 2 år, så lett å bli negativ til at det skal gå. Men så plutselig kommer den ❤️

Jeg tror de store svingningene skyldes det lave stoffskiftet mitt og. Da har man større problemer med regulering av kroppsvarmen[emoji12] [emoji15]
Da er det nok ekstra viktig å få så å nøyaktige målinger som mulig også. [emoji6]

Last edited:
Jøsses, denne har jeg ikke fått før. Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber, men fikk linje allikevel!

Skjermbilde 2017-05-07 kl. 13.45.54.png

Noen som vet hvor sikker ff er? Er den til å stole på 100 %? Hva er deres erfaring? :)

Den har tatt feil noen ganger hos meg, og endret el-dato lenge etter el, osv. Det er derfor jeg tar el-tester også. Jeg har litt ustabil syklus, med el mellom cd15 og 23, som gjør at det "grønne vinduet" ofte ikke passer med når jeg får el.

Den har tatt feil noen ganger hos meg, og endret el-dato lenge etter el, osv. Det er derfor jeg tar el-tester også. Jeg har litt ustabil syklus, med el mellom cd15 og 23, som gjør at det "grønne vinduet" ofte ikke passer med når jeg får el.
Og du tester til samme tid hver dag og? Første gang jeg prøver, så spent ;)

Jøsses, denne har jeg ikke fått før. Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber, men fikk linje allikevel!

Vis vedlegget 224844

Hm.. Tror nok det er utelukkende pga det + ditt (positiv EL test).. Så usikkert egentlig om egget slapp eller ei med den tempen.

Litt kjedelig at temp i dag ikke kan stoles på pga øl i går, men regner med temphopp i morgen eller tirsdag. Superpositiv EL test i dag :D

72c2e8fb3cc448f3d564e5495e1baea0.jpg

Ser den. Her har jeg hatt få positive tester på 2 år, så lett å bli negativ til at det skal gå. Men så plutselig kommer den ❤️
Lov å håpe! Aldri sett en positiv test, men det må jo skje en gang ;):Heartred

Usikker på om jeg fortsatt har bittelitt feber, eller om tempen faktisk er så høy. Første gang jeg temper vaginalt.

Skjermbilde 2017-05-08 kl. 13.42.56.png

Back
Topp