Får prøve å tenke på det jaSå får vi se, har jo ikke troa som vanlig
![]()
Det har man vel aldri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får prøve å tenke på det jaSå får vi se, har jo ikke troa som vanlig
![]()
Det forklarer jo saken, det blir altfor unøyaktig. Det beste er å tempe vaginalt (eller rektalt, det går for det samme), evt oralt. Hvis du passer på å varme termometeret litt før du måler, og måler på samme sted i munnen hver dag kan det funke bra å tempet oralt. Hvis du ofte sover med åpen munn kan det derimot bli store svingninger.Nei, jeg temper under armen
Ah! Takk. [emoji4]Fordi stigningen ikke var høy nok fra droppen til første stigningSamme skjedde her.
Ikke santDet har man vel aldri?Prøvd lenge?
Jeg tror de store svingningene skyldes det lave stoffskiftet mitt og. Da har man større problemer med regulering av kroppsvarmen[emoji12] [emoji15]Det forklarer jo saken, det blir altfor unøyaktig. Det beste er å tempe vaginalt (eller rektalt, det går for det samme), evt oralt. Hvis du passer på å varme termometeret litt før du måler, og måler på samme sted i munnen hver dag kan det funke bra å tempet oralt. Hvis du ofte sover med åpen munn kan det derimot bli store svingninger.

Ikke santEr i pp 13 nå så det har jo blitt en del negative tester så langt!
Da er det nok ekstra viktig å få så å nøyaktige målinger som mulig også. [emoji6]Jeg tror de store svingningene skyldes det lave stoffskiftet mitt og. Da har man større problemer med regulering av kroppsvarmen[emoji12] [emoji15]
Noen som vet hvor sikker ff er? Er den til å stole på 100 %? Hva er deres erfaring?![]()
Og du tester til samme tid hver dag og? Første gang jeg prøver, så spentDen har tatt feil noen ganger hos meg, og endret el-dato lenge etter el, osv. Det er derfor jeg tar el-tester også. Jeg har litt ustabil syklus, med el mellom cd15 og 23, som gjør at det "grønne vinduet" ofte ikke passer med når jeg får el.
Jøsses, denne har jeg ikke fått før. Har ikke fått tempet de siste dagene pga. feber, men fikk linje allikevel!
Vis vedlegget 224844
Og du tester til samme tid hver dag og? Første gang jeg prøver, så spent![]()
Hm.. Tror nok det er utelukkende pga det + ditt (positiv EL test).. Så usikkert egentlig om egget slapp eller ei med den tempen.
Lov å håpe! Aldri sett en positiv test, men det må jo skje en gangSer den. Her har jeg hatt få positive tester på 2 år, så lett å bli negativ til at det skal gå. Men så plutselig kommer den![]()