Vi som temper

Ingen el enda, og litt glad for det siden mannen er borte i helga :p

Vedlegg

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    88,7 KB · Visninger: 88
17b29582be428aaa4fe0bae48aea1940.jpg

Tenkte jeg ikke skulle teste etter el i dag, men noe sa at jeg måtte bare gjøre det! (Før 5 minutter)
d57c83703b67d107ba30e6b5338f1cb1.jpg

Etter 5 minutter. den grønne er ikke langt unna, den blå er ikke helt der enda. Også testen til monitoren, tydelig el strek der. Så får vel max på den i morgen eller mandag om dette fortsetter.
991a03be6e6ee231e2157f42c3269432.png

Masse el slim også i dag, hadde merkelig følelse på at det nærmer seg når tempen gikk ned i dag...
får håp el venter til mandag, så jeg får mannen hjem i morgen kveld/natt! :p

Her gikk tempen litt nes idag... men tempet nesten 2t tidligere enn vanlig... [emoji42]
0e614853d83efe1a08361790276cb1e2.png

Virker som at kroppen prøver å slippe et egg, men ikke helt klarer... blæh!

Hei dere som temper ;)
Jeg er ny på ff, og lurer på om det går ann å legge til sykluslengde på den? Jeg har ikke vip :p
Nei, du kan ikke legge inn en "standard" sykluslengde på den. Men hvis du vet når du hadde mens de siste syklusene så kan du bla med pilene i kalenderen og legge det inn og den vil kunne beregne sånn ca, men det får du ikke se beregningen på om du ikke har pluss tror jeg.

c06deb55d98c35544e03e34dff1135f6.jpg

Noen som vet hvorfor ff setter el dagen på første dag med stigning i temperatur noen ganger, mens andre perioder er el på dagen med lavest temperatur? Jeg legger bare inn temperatur og utflod.

IMG_4430.PNG
9 dpo i dag, testen var negativ :( Får vente å de hvordan den blir de neste dagene.

Nei, du kan ikke legge inn en "standard" sykluslengde på den. Men hvis du vet når du hadde mens de siste syklusene så kan du bla med pilene i kalenderen og legge det inn og den vil kunne beregne sånn ca, men det får du ikke se beregningen på om du ikke har pluss tror jeg.
Takk for svar og informasjon Tigerbaby :)

c06deb55d98c35544e03e34dff1135f6.jpg

Noen som vet hvorfor ff setter el dagen på første dag med stigning i temperatur noen ganger, mens andre perioder er el på dagen med lavest temperatur? Jeg legger bare inn temperatur og utflod.

Fordi stigningen ikke var høy nok fra droppen til første stigning ;) Samme skjedde her.

Ser jo lovende ut :) 9 dpo er aaaaalt for tidlig, majoriteten får ikke 2 streker så fort ;)
Får prøve å tenke på det ja:-) Så får vi se, har jo ikke troa som vanlig;)

Back
Topp