Vi som temper

80f16260f7c586c366f8a4446f4489f8.png

Siden el ikke er kommet til nå håper jeg den venter til etter helga, da mannen reiser bort i dag. Og ikke er hjemme før søndagskveld! :p
Men testen i dag var uuuuten tvil negativ, selv om testene tidligere har vært nesten så man kanskje ville sagt positiv. Jaja, lenge leve lang syklus [emoji21]

Uff så kjedelig med lang syklus[emoji20]

Første pp med temping og Ikm i morgen, så er så spent på hva tempen kommer til å gjøre[emoji87] så spent at jeg drømte om det og våkna en time før alarmen og fikk ikke sove igjen[emoji23]

e9544f747feb42fba792e27a0c2f3394.png

IMG_20170505_090731.png
noen som har opplevd jevn tempstigning ved eggløsning? :D

Første pp med temping og Ikm i morgen, så er så spent på hva tempen kommer til å gjøre[emoji87] så spent at jeg drømte om det og våkna en time før alarmen og fikk ikke sove igjen[emoji23]

Dette må jo være en gravidetemp! Test test! :) :)

80f16260f7c586c366f8a4446f4489f8.png

Siden el ikke er kommet til nå håper jeg den venter til etter helga, da mannen reiser bort i dag. Og ikke er hjemme før søndagskveld! :p
Men testen i dag var uuuuten tvil negativ, selv om testene tidligere har vært nesten så man kanskje ville sagt positiv. Jaja, lenge leve lang syklus [emoji21]

Så frustrerende med lang syklus...! Eggløsningen får drøye det til over helgen da, når hun likevel er så sent ute! :)

0bcdb28bbedc22bb0d234d9af1d417e2.jpg

Sov en time for lenge i dag, det er veldig uvanlig til meg å være - særlig siden jeg ikke var oppe noe som helst iløpet av natten (pleier alltid å våkne en gang, gjerne mellom 2 og 5). Justerte ned tempen litt, men det hadde ikke utgjort store forskjellen uansett.

IMG_5955.JPG

Så frustrerende med lang syklus...! Eggløsningen får drøye det til over helgen da, når hun likevel er så sent ute! :)

Ja, er innmari frustrerende! Men har den vært så lang nå, så kan den like godt vente til neste uka! Så vi faktisk har en sjanse! :)

Jeg hadde sprukket [emoji15] med en gang jeg så tempen på termometeret hadde jeg vært ferdig å tisse på pinnen!

Å jeg håper! Blir å teste på morgenurin i morgen hvis tr ikke har kommet [emoji87] hadde jeg ikke vært invitert i bursdag i morgen så hadde jeg sikkert venta til neste uke om tr ikke kommer[emoji23] er så nervøs for negativ test[emoji15]

Syntes den kurven så lovende ut. Spennende!

Jeg hadde sprukket [emoji15] med en gang jeg så tempen på termometeret hadde jeg vært ferdig å tisse på pinnen!

Jeg hadde ingen pinne å pisse på[emoji23] vært på besøk hos foreldrene mine siden tirsdag og valgte strategisk å ikke ta med tester[emoji6] bedre å få tr enn enda en negativ test[emoji53] men nå er jeg hjemme igjen og testen er klar for å brukes i morgen [emoji106] spørs om jeg får sovet noe i natt[emoji15]

Back
Topp