Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet å prøve på nr 2 i slutten av november, så er på pp4 nåMed lange sykluser så hopper jeg jo over annen hver mnd ^^
GratulererDagens[emoji7]
![]()
![]()
Gratulerer![]()
Jaaaa! Gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]Dagens[emoji7]
Jaaaa! Gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]
YAY! Gratulerer så mye! [emoji4]Dagens[emoji7]
![]()
![]()
Nei, du kan ikke legge inn en "standard" sykluslengde på den. Men hvis du vet når du hadde mens de siste syklusene så kan du bla med pilene i kalenderen og legge det inn og den vil kunne beregne sånn ca, men det får du ikke se beregningen på om du ikke har pluss tror jeg.Hei dere som temper![]()
Jeg er ny på ff, og lurer på om det går ann å legge til sykluslengde på den? Jeg har ikke vip![]()
Takk for svar og informasjon TigerbabyNei, du kan ikke legge inn en "standard" sykluslengde på den. Men hvis du vet når du hadde mens de siste syklusene så kan du bla med pilene i kalenderen og legge det inn og den vil kunne beregne sånn ca, men det får du ikke se beregningen på om du ikke har pluss tror jeg.
![]()
Noen som vet hvorfor ff setter el dagen på første dag med stigning i temperatur noen ganger, mens andre perioder er el på dagen med lavest temperatur? Jeg legger bare inn temperatur og utflod.
Nei, jeg temper under armenTemper du oralt?
Vis vedlegget 224814 9 dpo i dag, testen var negativFår vente å de hvordan den blir de neste dagene.
Får prøve å tenke på det jaSer jo lovende ut9 dpo er aaaaalt for tidlig, majoriteten får ikke 2 streker så fort
![]()